zwanger worden naspiraal

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en omdat ik zwanger wil worden na een spiraal is mijn vraag eigenlijk of er meerdere vrouwen zijn die dit meegemaakt hebben.
wanneer beginnen met foliumzuur wanneer starten met tellen voor vruchtbaarheid.
bij de eerste was ik meteen de eerste keer zwanger ondanks lang pil gebruik maar vind het nu erg spannend hoe het gaat na het spiraal.

groetjes nancy

Hallo Nancy,

Ze zeggen dat je ongeveer 4 weken voordat je zwanger wilt/gaat worden foliumzuur kunt gaan slikken. Foliumzuur heeft even nodig om in het lichaam opgenomen te worden. Het kan geen kwaad als het langer duurt en je dus langer folium slikt.
Heelveel succes!

Hoi Nancy,

Het advies is idd om 4 weken voor je zwanger wilt raken folium te gaan slikken. Ik was ook begonnen voordat m'n spiraaltje eruit ging, maar goed ook...ik was een maandje later zwanger! Helaas kreeg ik een mk. Ik heb inmiddels 2 x een mk gehad en slik gewoon folium door, je weet immers nooit wanneer het raak zal zijn en je geeft dan wel het juiste aan je ukje mee en daar draait het om. jouw gezondheid en die van je uk!

Liefs grotebroer

hoi
ik had de mirena spiraal.
ik ben gelijk begonnen met gravitamon tabletten.ronde 3 was het raak
gr marjan 13+2

hallo allemaal,

Ik heb de mirena nog gewoon hij gaat er de 12.01.2010 uit maar wanneer begint dan mijn cyclus?
Of moet ik dan eerst de eerste menstruatie voor afwachten? Ik vind het zo zonde dan nog een maand te wachten nu mijn man ook eindelijk wil wil ik ook zo snel mogelijk starten.
groetjes nancy

Terug
Bovenaan