zwanger worden natuurlijk

Hallo meiden,

Ik ben wendy 26 jaar en heb een dochtertje van 6 mnd Romy.
Afgelopen maand hebben we dus besloten om voor een tweede x zwanger te worden.
Ik heb natuurlijk al veel reacties gehad van zoooo... vind je dat niet erg snel... ach.. een tweeling krijg je toch ook achter elkaar.
En misschien duurt het nog wel heel lang of misschien lukt het nooit meer.

Aanstaande zondag moet ik dus ongesteld worden maar verlies sinds een paar dagen wat slijm en heb toch ook wel een beetje een menstruatiepijn.
Dat zou wel vroeg zijn maar jullie weten net zoals ik hihi een cyclus is bijna nooit op tijd toch...

Uiteraard hoop ik natuurlijk voor iedereen op dit forum dat ze snel zwanger worden en zo niet... dat we toch een beetje aan elkaar steun hebben als de duiveltjes weer es langskomen.

Groetjes wendy
 
hoi wendy! Welkom! wat storend is dat toch dat iedereen er een mening over heeft he?! Je beslist zoiets toch niet zo maar...maar goed, ik hoop voor je dat het lukt!
Liefs en vast tot snel op het forum...zoals je ziet is het verslavend...
 
Welkom!
Tja iedereen bemoeit zich idd overal mee. Als jullie er samen voor kiezen om voor de tweede te gaan is het toch prima!
Het wordt zoiezo druk, of je nu nog 2 jaar wacht of het nu meteen weer gaat proberen. Tja het zal allemaal zijn voor en nadelen hebben maar als jullie er achter staan: GO FOR IT!!!

Succes,

greets Tika
 
Terug
Bovenaan