A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik ben Brenda ben 22 jaar en probeer nu al 5 maanden zwanger teworden.
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 3,5 bij elkaar wonen nu een jaar samen en hadden zoiets van.. nu gaan we ervoor.
heb in de omgeving ( tussen neus en lippen door want niemand weet dat we bezig zijn) al wat dingen gehoord.. zoals temperaturen.
heb hier op de site gezien dat het rectaal moet gebeuren. ik was benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit hulpmiddel.. ook gebruiken.
Ik deed het met een oormeter. de gaf ook na de eisprong een hoge temperatuur aan tot dat ik ongesteld werd. dus dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn.
maar dat heb ik nu is al 4 maanden.
ik ben wel altijd op tijd met de menstruatie!
ook heb ik nadat ik schijnbaar de eisprong moet hebben..
een kleurtje.. ( zeg maar voor dat je ongesteld word.)
en dat blijft tot mijn menstruatie!
weet iemand hier iets van af.. of heeft iemand dit ook??
Groetjes
Brenda
Ik ben Brenda ben 22 jaar en probeer nu al 5 maanden zwanger teworden.
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 3,5 bij elkaar wonen nu een jaar samen en hadden zoiets van.. nu gaan we ervoor.
heb in de omgeving ( tussen neus en lippen door want niemand weet dat we bezig zijn) al wat dingen gehoord.. zoals temperaturen.
heb hier op de site gezien dat het rectaal moet gebeuren. ik was benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit hulpmiddel.. ook gebruiken.
Ik deed het met een oormeter. de gaf ook na de eisprong een hoge temperatuur aan tot dat ik ongesteld werd. dus dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn.
maar dat heb ik nu is al 4 maanden.
ik ben wel altijd op tijd met de menstruatie!
ook heb ik nadat ik schijnbaar de eisprong moet hebben..
een kleurtje.. ( zeg maar voor dat je ongesteld word.)
en dat blijft tot mijn menstruatie!
weet iemand hier iets van af.. of heeft iemand dit ook??
Groetjes
Brenda