A
Anoniem
Guest
Hallo Meiden,
Ik heb echt even advies van iemand nodig wordt helemaal gek van mezelf!
Ik heb al 4 jaar een lieve vriend en woon al 2 jaar samen.
We hebben samen een eengezinswoning en dus ruimte voor een kind.......
Zelf ben ik pas begonnen met een nieuwe baan en heb ook nog een interne vacature lopen.
Al ruim een jaar ben ik niet meer van deze site af te slaan en zie alleen nog maar zwangere vrouwen en ben nergens anders meer mee bezig dan met kinderen.
Mijn partner is nog niet helemaal aan het idee gewend maar dat is meer onzekerheid.
Volgende maand wilde we gaan stoppen en proberen om zwanger te worden.
Maar nu begin ik toch te tweifelen of ik niet nog even moet wachten ivb met mijn baan en leeftijd (21) Maar diep van binnen voel ik dat we samen toe zijn aan een nieuwe fase in ons leven.
Ook ben ik bang dat mijn vriend minder vruchtbaar is omdat zijn scrotum bij de geboorte niet is ingedaald en hij maar een bal heeft.
Hierdoor wil ik ook niet te lang wachten omdat mijn vriend ookal de 30 naderd.
Ik hoop dat iemand me na het lezen van deze lap tekst advies zou kunnen geven.
Alvast bedank!
Suzanne
Ik heb echt even advies van iemand nodig wordt helemaal gek van mezelf!
Ik heb al 4 jaar een lieve vriend en woon al 2 jaar samen.
We hebben samen een eengezinswoning en dus ruimte voor een kind.......
Zelf ben ik pas begonnen met een nieuwe baan en heb ook nog een interne vacature lopen.
Al ruim een jaar ben ik niet meer van deze site af te slaan en zie alleen nog maar zwangere vrouwen en ben nergens anders meer mee bezig dan met kinderen.
Mijn partner is nog niet helemaal aan het idee gewend maar dat is meer onzekerheid.
Volgende maand wilde we gaan stoppen en proberen om zwanger te worden.
Maar nu begin ik toch te tweifelen of ik niet nog even moet wachten ivb met mijn baan en leeftijd (21) Maar diep van binnen voel ik dat we samen toe zijn aan een nieuwe fase in ons leven.
Ook ben ik bang dat mijn vriend minder vruchtbaar is omdat zijn scrotum bij de geboorte niet is ingedaald en hij maar een bal heeft.
Hierdoor wil ik ook niet te lang wachten omdat mijn vriend ookal de 30 naderd.
Ik hoop dat iemand me na het lezen van deze lap tekst advies zou kunnen geven.
Alvast bedank!
Suzanne