<p>Dag allen Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Zoals altijd kreeg ik 5 dagen na mijn pilstop mijn pilbloeding, die duurde 4 dagen en stopte op 16 mei. Nadien heb ik geen nieuwe strip meer genomen. Op aanraden van de huisarts gebruikte ik een ovulatietest, geheel onverwacht bleek ik op 21 mei al een positieve ovulatietest te hebben, ik zou dus een eisprong gehad hebben op 22 mei. We hebben regelmatig gemeenschap gehad in die week. Op 23 mei echter kreeg ik een lichte bloeding, ik dacht eerst aan een ovulatiebloeding aangezien het startte met licht bruinverlies, tegen de avond van 23 mei werd de bloeding heftiger, ik verloor uiteindelijk een 3 dagen veel helder rood bloed. Mijn huisarts dacht aan een doorbraakbloeding door het ontpillen maar was het niet zeker. De bloeding minderde pas tegen de avond van 26 mei, gisteren en vandaag heb ik nog heel erg beperkt bruinverlies. Wat kan dit geweest zijn, een doorbraakbloeding of toch een ovulatiebloeding? En kan ik alsnog zwanger zijn deze maand? Uiteraard geven we het gewoon de tijd die het nodig heeft, we zijn ook nog maar nét bezig, maar het maakt me wel onzeker. Volgens de huisarts zou de bloeding losstaan van de kans op zwangerschap, maar het lijkt me niet positief voor de innesteling… Iemand hier die dit herkent? Heel erg bedankt!</p>