Zwanger worden op een leeftijd van 46 jaar

Hallo allemaal. Mijn naam is Tineke en ben sinds vandaag ingelogd op deze site na al een aantal malen deze site bezocht te hebben. Ik vind het een leuke en interessante site waar je een hoop antwoorden op kunt vinden. Mijn vraag is vinden jullie het gek/raar dat ik met mijn 46 jaar nog zwanger probeer te worden. Ik heb sinds anderhalfjaar een vriend die 13 jaar jonger is dan mij en een kinderwens heeft. Om onze liefde te bezegelen willen we het proberen....ik heb al een zoon van 20 jaar. Hoop iets van jullie te horen. Groetjes en veel succes ....Tiny46.

ik denk niet dat dat aan een ander is om daar over te oordelen.
ik kan me goed voorstellen dat jouw vriend ook graag kindertjes wil.
en als jullie van elkaar houden dan zou ik zeggen; ga ervoor!!

xx moon

waarom zou je op je 46e geen kinderwens meer kunnen hebben.het lijkt me voor jou alleen extra spannend of t lukt.succes!ik hoop voor je dat je dit geluk nog een keer mag meemaken.

Hoi Tineke,

Net wat de anderen zeggen; je moet doen wat je hart je ingeeft. Je bent natuurlijk niet meer heel jong (maar ook zeker niet oud! Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze...) en ik zou me kunnen indenken dat het voor jou, ook in de toekomst  iets zwaarder zal worden, maar het fijne is; je hebt een jongere man die je overal in kan steunen.  Ik zou me vooral niets aantrekken van wat de wereld om je heen vind. Of het raar is wat je doet? Als jullie het als gezin zo willen dan is dat toch prima!? Daar hebben wij of ieder ander geen snars mee te maken.

Toi, toi, toi dat het goed komt! Succes en veel geluk!

Billie

Hi Tiny

Ik ben bijna 42 en wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken. Inmiddels al wel bij de gyneacoloog omdat ik bang was dat door mijn leeftijd het niet meer zou kunnen lukken. De testen tot nu toe zien er goed uit, maar krijgen we weer een uitslag en maandag is mijn 12e NOD, veel succes   en als je twijfelt wacht niet te lang met contact opnemen met de huisarts, hij reageerde heel positief en die onderzoeken nemen heel wat twijfel weg.

gr. Oudje

hoi   hoi..

ik   vind   je   zeker   niet   te oud!!!
als   jij   je   der   goed   bij   voeld en   het   fijn vind   om me t je lieve   vriend   nog   aan   een   kindje te   denken is   het   toch harstikke   leuk!!

Ik   ben   zelf   35   en   mn   vriend   is   42 .....

succes hier!!   groetjes   maagd

Hoi Tineke,

Wat een gezeur altijd over leetijden zeg!
Je moet lekker doen wat jij en je vriend willen.
Ik ben zelf 22 en mijn vriend 33, wij willen dit jaar aan 'het klussen', ik probeer met wat smoezen en omwegen erachter te komen hoe mijn omgeving er op reageerd, die zijn niet altijd even positief maar we doen wat ons ingeeft, wij voelen ons er goed bij.

Dus doe waar jullie je goed bij voelen en veel succes!

Gr. Roos

hallo tineke

dit is de eerste x dat k inlog en k wil niet lullig zijn maar k vind 46 jaar echt te oud
hoe groot is de kans dat je zwanger raakt en wat zijn de risico,s
heb je daar al aan gedacht,wat als t niet lukt. ikzelf ben nog net geen 25 en ben vorig jaar juni bevallen van een dochterje en ik wordt gezien als een jonge moeder ik ken de vooroordelen wel maar toch.als " dit kindje'' 20 is ben jij 66   geen echte jonge leeftijd. je weet nooit hoe t leven verloopt maar misschien ben je er dan al niet meer.mijn tante is 2 jaar geleden op 47jarige leeftijd overleden mijn neef was net 21 en heeft geen moeder meer, moet er niet aan denken dat ze nog een kleine van 1 had gehad.dit klinkt misschien ''overdreven'' maar ik vind dat je daar wel 2x overna moet denken. dat is mijn mening maar je moet doen wat jij denkt dat goed is het is jullie leven.
succes met jullie besluit gr donna

Terug
Bovenaan