A
Anoniem
Guest
<p>Hallo, in juli ben ik gestopt met de pil, mijn man en ik zijn in in begonnen. Nou moet ik heel eerlijk zijn het is onze eerste keer en ja dan weet je niet alles precies. Bijv. Met te vroeg testen of ernaast zitten met de ovulatie noem maar op. Dmv de app heb ik nu een beetje in de gaten hoe alles werkt. Nou heb ik rond 20 oktober een ovulatie gehad, 7 okt. </p><p>Volgens de app is mijn dag dat ik het meest vruchtbaar zou zijn wij zijn over deze periode 2 keer bezig geweest en 1 dag na de ovulatie. </p><p>Ik voel de laatste dagen krampjes en gek, uit mijn ervaring zou ik niet teveel conclusies willen stellen maar het voelt toch vreemd. Vandaag voel ik ook steken en rugpijn alsof ik menstruatie moet krijgen, er is geen afscheiding te bekennen en mijn menstruatie zou pas 4 november plaats vinden. Zijn er meerderen die met mij hun ervaringen willen delen? Nou heb ik 20 oktober ook eenovulatie test gedaan daar zag ik ook een licht paars streepje. Ik weet dat ik nu nog niet mag testen maar ik ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen zijn. Ik neem voor om dit keer wat langer te wachten met testen.</p>