zwanger worden, ovultie testen, themperaturen, gynocoloog bezoeken alles doen ik waarom duur het zo

A

Anoniem

Guest
Hoi,

De tekst zegd het al.
Ben nu 13 maanden met zwanger worden.
7  mei hebben een 1e afspraak bij de gynocoloog.
Spannend!

ben zo benieuwd wat als eerste gaan doen.
En waar ik om aan moer dringen om te laten doen om er vaart achter te laten zetten.
Zoek eigelijk lot genoten in en om apeldoorn die ook zwanger willen worden of net zijn.
Ik ben judith
woon dus in apeldoorn
26 jaar woonsamen met danny.
Heb twee miskramen gehad helaas.

Groetjes

De tekst zeg het al.
Doe overal aan mee ovulatietesten. themperaturen, gezond eten, foliumzuur, verse groente eten en vitamine pillen.
En 7 mei een bezoek aan de gynocoloog.
Soms ben ik bang dat er iets mis.
En zie mezelf dan zitten later zonder kinderen weet je.
En dan denk ik wat zou ik moeten zonder kinderen.
Want dan ziet je leven er heel enaders uit.
En dit is onze grootste wens.
Wachten al zolang.
Klussen ons sufffffffffffffffffffffffffff.

Succes allemaal en hoop tot horens

Hoi Judith

Wat erg dat het zo lang duurt voor je zwanger wordt!! Ik hoop dat je bezoek aan de gyn meer duidelijkheid geeft, en dat er gauw verandering in de situatie komt!!!! Ik kan me voorstellen dat je je ongerust voelt, maar houd de moed erin meid!
En mocht er toch iets "mis" zijn, onthoud dan dat ze tegenwoordig zoooooooooooooooo veel kunnen... iui, ivf etc!

Overigens; foliumzuur slikken helpt je niet om zwanger te worden, maar is voor een goede ontwikkeling van je kindje.

Heel veel succes ermee!

Groetjes, Mickje

Hey hey,

Wij zijn ook een hele tijd bezig geweest met zwanger worden 23 maanden.
Nu ben ik 11weken en 3 dagen zwanger en toch nog spontaan.
Wij komen ook uit apeldoorn!

Ik weet niet of je al getempt hebt? Maar waarschijnlijk moet je dat eerst 3 maanden gaan doen. En word je man/vriend gevraagt zijn sperma in te leveren.

Pas dan kan er actie onder nomen worden.  Denk ik.

Wij zijn in behandeling geweest bij een fertiliteitsarts.

Als je nog meer wil weten hoor ik het wel!

Liefs Bontrie

Hoi bontrie,

Wat leuk dat je ook in apeldoorn woont.

Waar woon je in apeldoorn in in zuid.
Kon wel achter wat gegevens komen van jou.
Wou je een prive mailtje sturen maar ben nog niet zo thuis in het forum.
Maar mijn mailadres   is jfscholten21@hotmail.com heb ook msn   dus misschien we een keer msnen.

Want we de leeftijd van ons ligt niet heel ver van elkaar.
Misschien leuk????

Nou laat het maar weten.
Judith

hey,

je schreef dat je 13 maanden bezig ben en 2 x een miskraam heb gehad,waarom heb je een afspraak bij de gyn? omdat je de miskramen heb gehad? want zwanger worden kan je in ieder geval....
'wij zijn 16 maanden bezig en 1x zwanger geweest in ronde 12 nu alweer 3x ongesteld geworden na de miskraam dus nu in de 16e ronde,ook helemaal onderzocht en mijn vriend ook,alles was goed zei ze.
je moet idd 3 maanden temperaturen,want dan kunnen ze zien of je een eisprong heb.spermatest gedaan  en een inwendig onderzoek gehad.
wil je succes wensen bij de gyn.

groetjes mier

Terug
Bovenaan