zwanger worden ronde 2 onregelmatige cyclus

Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik ben erg benieuwd wie er nog meer proberen zwanger te worden maar een onregelmatige cyclus hebben. Ik ben eind oktober gestopt met de pil, hierna ben ik gewoon ongesteld geworden maar dit kwam door de pil. 1 jaar eerder ben ik ook al een tijdje gestopt met de pil omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zat, de menstruatie liet 9 maanden op zich wachten daarna 3 maanden toen ben ik weer met de pil begonnen. Dus dacht dat het dit keer ook weer erg lang zou duren. Ik zit nu in ronde 2 en heb tot mijn verbazing al 2 keer mijn menstruatie gehad. De eerste duurde 34 dagen de 2e duurde 32 dagen. Is de eisprong altijd 14 dagen voor de menstruatie? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
 
Nee, mijn eisprong tot mijn menstruatie duurde 12 dagen. Dit kan altijd iets verschillen. Ik ben hier achter gekomen door ovulatietesten. Inmiddels ben ik 6 weken zwanger :). Juli gestopt met de pil en augustus er voor gegaan. Succes met de spannende periode.
 
Dank je wel :). Nadat ik gestopt was met de pil had ik twee keer een cyclus van 28 dagen, daarna 2 x een cyclus van 32 dagen en de laatste x was hij 30 dagen. Dus hij was wel onregelmatig, maar steeds wel rond de 30. 
 
Heb je inmiddels al je menstruatie gehad? Ik zit vandaag op 37 dagen om gek van te worden ook nog geen menstruatie symptomen. Heb deze maand begin februari mijn eisprong wel gehad dus ben benieuwd maar ben niet zwanger al een paar testjes tegenaan gegooid!
 
Ik heb een cyclus gehad van 35 dagen toen 38 dagen toen 32 dagen dus ik schommelde ook wat. Ben toen in ronde 4 ovulatie testen gaan gebruiken.  En kon precies  zien wanneer die was.  Menig mens zal het vroeg  vinden maar ik wou mijn cyclus beter leren kennen. En ja hoor gelijk  in die ronde raak  ben nu inmiddels 8 weken zwanger. 
Succes. En ik raad het je aan ovulatie testen te gebruiken als is het maar om je cyclus beter te leren kennen 
Gr
 
Dankjewel voor je tip! Wauw wat leuk zeg gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb afgelopen maand ovulatietesten gebruikt, die was 6 februari positief, maar nog geen menstruatie zit nu op dag 38. Fijne zwangerschap gewenst!!
 
Terug
Bovenaan