zwanger worden tijdens verbouwing

A

Anoniem

Guest
hallo

Ik ben vorige maand gestopt met de pil (na 7 jaar) en ben ook aan het afbouwen met roken voor de gezondheid.
Mijn vriend en ik hebben besloten om aan kindjes te beginnen tijdens de verbouwingen omdat hij dan weet dat ik voldoende zal rusten. Mijn vriend denkt dan ook dat het vlugger zou raak zijn omdat ik aan de verbouwingen denk dan aan zwanger worden.

Ik heb hier gelezen dat foliumzuur goed is net voor de zwangerschap, maar kan je dit ook vrij kopen in de apotheek in België?

groetjes

in Nederland kun je folioum zuur gewoon kopen bij bv het kruidvat, Da en etos, dus het lijkt me dat je dat in Belgie ook gewoon kan.

liefs Saarj

kijk wel uit met de stress... ik spreek uit ervaring wij zitten nu midden in een verbouwing en ik ben zwanger nou ik ben niet echt een aardige vrouw des huizes hoor... plus ik ben gruwelijk moe en ziek... die drie dingen samen maakt cruella haha...

ja ik weet dat ik moet uitkijken met stress, maar daar heb ik mijn ma en schoonma voor.
Die zullen mij zeker en vast goed in de gaten houden, het zal hun eerste kleinkind zijn.
En hen kennende zullen ze zeker regelmatig komen kijken, dus daar moet ik mij geen zorgen over maken.

Ik zal eens gaan kijken in het kruidvat of ze dat bij ons ook verkopen. Alvast bedankt.

groetjes

ik ben dus gisteren nog gaan kijken naar het kruidvat hier en heb geen foliumzuur gevonden. Zal eens naar sluis moeten gaan om aan de kuur te kunnen beginnen (is hier toch niet ver vandaan)

groetjes

he hallo ik heb het gewoon bij de apotheek gehaald via een recept van de HA ik moest er wel voor betalen dhuuu maar misschien kan het wel bij jullie bij de apotheek

greetz suzette

hoi! ik heb het gewoon bij de albert heijn gevonden! dus is makkelijk te vinden hoor! succes!

hallo

Ik heb het nog eens opgezocht op een belgische website waar ik het hier kan vinden en ga vandaag nog naar de apotheek, dan kan ik starten met de kuur.

Alvast bedankt voor de info en veel succes toegewenst he.

veel liefs sandrine

Terug
Bovenaan