<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op het forum, graag zou ik wat ervaringen van andere vrouwen willen horen.</p><p>Mijn situatie: op mijn 17de kreeg ik de diagnose ME, fibromyalgie en PDS. Nu ben ik 23 en zit ik sinds oktober vorig jaar in de ziektewet. Ik ben al enige jaren onder behandeling, zij adviseerde mij om niet meer dan 12-16 uur per week te werken om mijn klachten zo beperkt mogelijk te houden. UWV had daar andere gedachtes bij en ik moest 32 uur aan het werk. Na een jaar kon ik niet meer en zo ben ik in de ziektewet beland. Het gaat nu alweer een stuk beter met mij, ik wacht alleen nog bericht van UWV af zodat ik een reïntegratie traject kan starten en langzaam weer een paar uurtjes aan het werk ga. </p><p>Ik woon samen met mijn vriend, hij heeft een vaste baan van 40 uur. Allebei hebben wij al ongeveer een jaar een grote kinderwens. Omdat het niet zo lekker ging met mij, hebben wij dit uitgesteld. Afgelopen maanden krabbelde ik weer op. We begonnen toen gelijk weer na te denken over onze kinderwens. Vorige week hebben wij de knoop doorgehakt en ben ik bij mijn huisarts en behandelaars informatie gaan vragen. Het komt er op neer dat ik groen licht gekregen heb, sommige vrouwen knappen zelfs op tijdens hun zwangerschap! Ik was bijna klaar met mijn pil en toevallig was het de laatste strip uit het doosje, dus ben ik vorige week gestopt met de pil. Uiteraard wel eerst de strip afgemaakt. ;-) </p><p>Mijn vraag is nu, zijn er meer vrouwen die in de ziektewet zaten (of soortgelijke situatie zoals ik) en besloten om zwanger te worden? Wat zijn jullie ervaringen? </p>