A
Anoniem
Guest
Hoi iedereen.
Wij hebben een zoontje van anderhalf en zijn helemaal weg van onze mannetje.
Nu is het zo dat mijn hormoontjes weer beginnen te spelen voor de 2e.
Wat is de beste leeftijd om tussen de 1e en de 2e te houden.
Ook is het zo dat mijn zwangerschap van de 1e echt helemaal super was maar mijn bevalling viel mij zwaar tegen.
Wel heb ik het goed gedaan kreeg ik te horen van de verloskundige, 10 uur om precies te zijn heb ik er over gedaan om te bevallen en ze zei dat dat een mooie tijd was voor de 1e.
Maar goed mijn bevalling heeft gewoon heel veel negatieve indruk bij mij achter gelaten en dat houdt mij dus ook een beetje tegen om weer zwanger te worden.
Wat kan ik het beste doen, wat is wijsheid.
We willen over een half jaartje graag weer gaan proberen voor een 2e maar ik wil die pijn die ik toen had niet meer mee maken.
Wie kan mij weer in die roze wolk gooien??
gr Marijke.
Wij hebben een zoontje van anderhalf en zijn helemaal weg van onze mannetje.
Nu is het zo dat mijn hormoontjes weer beginnen te spelen voor de 2e.
Wat is de beste leeftijd om tussen de 1e en de 2e te houden.
Ook is het zo dat mijn zwangerschap van de 1e echt helemaal super was maar mijn bevalling viel mij zwaar tegen.
Wel heb ik het goed gedaan kreeg ik te horen van de verloskundige, 10 uur om precies te zijn heb ik er over gedaan om te bevallen en ze zei dat dat een mooie tijd was voor de 1e.
Maar goed mijn bevalling heeft gewoon heel veel negatieve indruk bij mij achter gelaten en dat houdt mij dus ook een beetje tegen om weer zwanger te worden.
Wat kan ik het beste doen, wat is wijsheid.
We willen over een half jaartje graag weer gaan proberen voor een 2e maar ik wil die pijn die ik toen had niet meer mee maken.
Wie kan mij weer in die roze wolk gooien??
gr Marijke.