zwanger worden van de ETOS>> help is dit de goede

hallo allemaal..

las net het onderwerp over foliumzuur.. Heb een tijdje het huismerk van DA geslikt, maar ja was er doorheen..
En heb na het lezen van aantal berichten. Zwanger worden/nou ja zijn gekocht bij de ETOS.

Volgens mij heb ik de verkeerde gekocht.. Joyce 1979 kun je me helpen..Op mijn doosje staat Zwanger zijn. Volgens mij moet er op staan zwanger worden.
Dan moet ik dus terug..

alvast bedankt

Lieverd, ik weet niet of je dit graag wil horen, maar ik wil je graag mijn mening zeggen
Ik ben van mening dat al die "wonder"tabletjes nix helpen.
Het geeft je hoop wat eigenlijk gemeen is
Als je zwanger wilt worden moet alles goed zijn... de plaats, het moment, je temperatuur, zijn zaadcelletjes, en dan... moeten ze mekaar nog tegen willen komen ook!!
Daar kan denk ik nix je bij helpen hoor.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, dat is DE beste methode om zwanger te worden. En ik kan het weten!!
Wij waren 5mnd aant klussen, en het lukte maar niet... schreef ook iedere x op wanneer ik ongi was geworden enzo.
Dus op een gegeven moment was ik het zat en heb da briefje weggegooid en hebben goen gwn lekker geklust zonder erbij na te denken.
En ja hoor... in de 7e maand kwamen we erachter dat ik zwanger was!!
Ik was toen 6wk, dus reken maar uit... In die maand dat ik de "moed" heb opgegeven ben ik zwanger geworden!!
Zelf zijn we nu ook weer bezig voor een 2e, en ik merk aan mijzelf dat ik weer TE graag wil... en vind het erg vervelend dat ik bijna nergens anders aan kan denken.
Dus doe gwn je dingen die je altijd doet, dan komt het echt wel goed hoor meid.

Ik hoop niet dat ik je tegen je schenen aan heb geschopt, maar wou toch ff mn verhaal aan je kwijt.

Liefs Debby.

Hoi Montoetje, Het moeten inderdaad de "zwanger worden"multivitaminen van de Etos zijn. Jammer dat je geen Etos dichtbij hebt. Ik wens je veel succes met zwanger worden.

Beste Debby; Die pillen zijn zeker niet DE manier om zwanger te worden maar ik vond het ook belangrijk om voor mezelf goed te zorgen en de juiste vitamines binnen te krijgen. Volgens mij is het zo dat je ook goed in je vel moet zitten.

hoi debby..

ik weet niet hoe jij mijn verhaal opgevat hebt.. Maar was benieuwd of ik de goede multivitaminen heb gekocht.. Zeker geen wondermiddel.. Maar ik slikte al gewone multivitaminen.. Stap gewoon nu over naar een speciale voor als je zwanger wilt worden. Want je weet niet direct of het raak is. Je kunt dan alvast beter goede vitaminen binnen krijgen..
Ben echt niet wanhopig ofzo.. Wij zijn gestopt met de pil en we zien wel wat het jaar ons brengt.
Ben van de week ongi geworden en heb dat echt niet als een drama ervaren..

Groeten.

he mona toetje..
 het is idd zwanger worden.. heb hem zelf toevallig vandaag ook gekocht.
 en omdat er folimzuur in zit en nog 29 andere vitaminen zijn ze zowiezo wel goed voor je.. ook voor je weerstand onzo staat erop..
 en dat wondermiddeltjes niet bestaan , weten we helaas allemaal. anders had ik ze al ; )
 succes!!

Hoi dames,

dan heb ik het idd verkeerd opgevat
Mijn exuses hiervoor.
Zelf gebruikte ik toen ik zwanger was, Gravitamon.
Maar ga als ik strax zwanger ben ook de wat minder duurdere gebruiken hoor
Vitamines zijn vitamines toch??

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan