zwanger worden van Mariel Croon

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij iets meer over dit boek vertellen? Ik heb het zojuist besteld bij Bol.com, maar is het eigenlijk wel een aanrader of juist niet??? Ik kan nu namelijk nog annuleren haha!!! Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Liefs, Linda

het schijnt wel een goed boek te zijn!!! heb ik van meerdere kanten gehoord! maar ik ga geen boeken kopen, kan een heleboel van internet halen!!! maar schijnt een mooi boek te zijn! x

Hoi Linda,
Ik heb al 6 jaar geleden dat andere boek gekocht over bevallen..
Vond het wel een goed boek..Ook van Marielle Croon.Ken die over zwanger zijn niet echt, maar volgens mij is het ongeveer hetzelfde idee.
Succes ermee.
Groet R

Hoi

Ik heb het boek en ik moet zeggen dat ik het een heel mooi boek vind. Er staat een hoop info in over voor je zwangerschap en ook een hoop mooie platen van hoe de hele bevruchting in elkaar zit. Er zijn ook heel wat hoofdstukken die gaan over wat er allemaal zou kunnen als het niet lukt via de normale manier. Ik heb dit deel wel gelezen, maar dat zijn dingen waar je helemaal niet aan wil denken als je net gaat proberen om zwanger te worden. Wel handig als het niet lukt. Ook wel persoonlijke verhalen.
Persoonlijk vind ik het dus een aanrader! Veel plezier ermee!!

Groetjes

Hoi Meid,
ik huur h'm altijd van de bieb en het is mijn lievelingsboek wat vruchtbaarheid betreft. Het is heel interessant.

Terug
Bovenaan