Zwanger worden van nummer 2

A

Anoniem

Guest
Hallo. Ik ben een mama (34) van een zoontje van 2,5 jaar. En sinds 9 mei proberen we zwanger te worden van nummer 2.

Lijkt me leuk om te kletsen met dames die ook voor een tweede kindje gaan..

Hoi hoi,

hier ook een mama met een wens voor een 2e kindje! In januari ben ik mama geworden van onze lieve zoon Vincent. 3 jaar lang proberen en ziekenhuis bezoekjes verder was hij daar dan eindelijk. Na een hele fijne stuitbevalling begon het na enkele maanden al weer te kriebelen.. Er vanuit gaande dat een 2e ook lang op zich zou laten wachten vanaf juli geen anticonceptie meer, ben er sinds 3 weken achter dat ik zwanger ben van de 2e :) heel bijzonder en gewenst!

Ik hoop voor jullie ook op een spoedige zwangerschap en een lief broertje of zusje!

Hoi,

Hier een mama van 28jaar met een fantastische zoon mitch van 3jaar (20juni).

Nu de wens om zwanger te worden van een tweede kindje. Mitch heeft bijna 2,5jaar geduurd voor ik zwanger was dus nu maar afwachten. Sinds afgelopen vrijdag 16 september mijn spiraal laten verwijderen dus allemaal weer erg spannend.
<p style="text-align: left;">Hopelijk mogen we allemaal snel positief testen.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs lianne</p>

Wel mooi dat ondanks dat het bij de eerste wat langer duurde jullie nu zo snel zwanger zijn.. gefeliciteerd

Spannend Lianne.

Bij ons waren we bij de eerste in 2 maanden zwanger maar merk dat het nu minder snel gaat. Ben wel benieuwd of je tweede zwangerschap hetzelfde voelt als de eerste aangezien je alles al hebt meegemaakt.

Hoihoi.

Hier ook iemand die voor de tweede wil gaan. Hebben al een dochter van 2,5 jaar. Eerste keer was ik vrijwel meteen zwanger. Ben erg benieuwd hoe dat nu gaat! Pas net gestopt met de pil. Merk wel dat ik nu anders reageer op het 'ontpillen' dan de eerste keer.

Spannend allemaal!

Heyy,

Hier nog iemand die graag zou willen meekletsen. Ik zit nu in ronde 1, morgen is als het goed is mijn eisprong en dan maar afwachten.. Zo spannend!  Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan