Zwanger worden vanaf sept 2016

Hoi,
Mijn naam is Louisa, inmiddels 30jaar. Mijn vriend en ik hebben een zwangerschapswens maar tot op heden wil het nog niet lukken. Heb nog nooit een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Wanneer het in jan nog niet gelukt is gaan mijn vriend en ik richting de huisarts om eea uit te sluiten. Ik zou graag in contact willen komen met dames die in hetzelfde schuitje als mij zitten. Dit om ervaringen uit te wisselen maar ook om de leuke en minder leuke dingen samen te delen. Want wat doet dit veel met mij als persoon.
Groetjes
 
Hoi Louisa,
Ook wij zijn nu een jaar bezig. Ik heb in juni een miskraam gehad dus ziet niet helemaal in hetzelfde schuitje, maar we doen er helaas al net zo lang over.
Ik word over 3 weken ook 30. 
Ik heb een heel onregelmatige cyclus. Wat het allemaal nog moeilijker maakt. Zo heb ik maar 8 menstruaties gehad in een jaar. Wij zijn wel al bij de huisarts geweest en hebben een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis. Wij wachten daar nog even mee om het door te zetten ivm een vakantie naar het buitenland. 
Hoe zijn jouw cyclussen? Gebruik je ovulatietesten of doe je temperatuur opmeten? 
 
Positief blijven meis! Hoewel dat heeel lastig is! (Spreek uit ervaring!)
 
Hoi hoi!
ja wat duurt het lang he. En dan mogen we nog niet eens klagen...
wij zijn nu een jaar bezig. Al 2x een hele mooie test in handen gehad dit jaar. Helaas mocht dit 2x niet goed gaan. Dus ook niet helemaal t zelfde. Maar Ooh wat duurt t lang zo en Ooh wat word die wens steeds sterker. 
Eerlijk gezegt vind ik het ook niet meer leuk. Ik doe geen ovulatie testen meer, maar er niet mee bezig zijn lukt ook niet ..
heb je wel regelmatige cyclussen?
mijn cyclus is nog afwachten. Ik wacht m'n eerste menstruatie weer af. Het is 7 oktober mis gegaan. Dus ik hoop nog een weekje. De vorige x was het 5 weken.
 
Terug
Bovenaan