zwanger worden wil niet lukken

A

Anoniem

Guest
ik ben selma en ik heb een dochter van bijna 4, ik wil graag nog een kind maar het wil niet lukken. Ik ben nu 18 weken voor het laatst ongesteld geweest maar volgens de vele testen die ik heb gekocht ben ik niet zwanger. is er iemand die dit ook mee heeft gemaakt?

Vervelend zeg! Hoe is jouw cyclus normaal, regelmatig of niet? Heb je het gevoel dat je zwanger bent? Als je zo lang overtijd bent en de test elke keer negatief is zou ik even contact opnemen met de huisarts. Lastig hoor dit!

Ik ben wel onregelmatig maar zo erg is het nog nooit geweest. de ivf arts heeft mij een middel toegestuurd om de mens. op te wekken maar ik dacht bij mezelf.. wat als de test fout uitslag geeft en ik ben wel zwanger dan is het heel slecht idee om die medicijn in te nemen. dus ik wacht het gewoon af. alleen voor mijn leeftijd is het wel raar aangezien ik pas 21 ben geworden. maar ja .. bedankt voor je reactie

Hoi Selma,
Wat vreemd dat je ha je daar medicijnen voor wil geven zonder eerst te kijken of je misschien toch zwanger bent. Goed dat je daar even mee uitkijkt hoor. Volgens mij kunnen ze ook bloed prikken en dan zien of je zwanger bent en anders misschien een inwendige echo om te kijken hoe of wat. Ik heb wel eens meer verhalen gehoord waarbij de test elke keer negatief is terwijl ze toch zwanger zijn. 18 weken niet ongi is toch best lang!! Sterkte maar weer.

ja ik denk dat ik morgen de ha bel voor een bloedtest. dank je

Hoi Selma,

2 weken geleden was het bijna een half jaar geleden dat ik ongesteld ben geworden. Nu had ik daarvoor wel het gevoel dat ik zwanger was (zere borsten, en nog wat van die kwaaltjes), maar geen van de zw testen bleek positief.
Ik was het toen zo zat dat ik de huisarts heb gebeld, die verwees me naar de gyn. Daar ben ik afgelopen maandag al geweest. Nu mag ik als alles goed is morgen beginnen met Primulut en naar een opgeweke bloeding de derde dag starten met Clomid.
Dus het heeft wel zin om naar een huisarts te gaan, succes!

groetjes Anna

Terug
Bovenaan