Zwanger worden/zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Voor het eerst op de forum en mis dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben sinds oktober bezig om zwanger te raken maar wilt zo als zo velen niet gelijk lukken.
Alleen wat ik echt raar vind, ik voel me dan soms echt zwanger, maar dan is de dag van ongesteldheid en dan wordt je toch weer teleurgesteld. Maar dan ben ik ineens maar ander halve dag ongesteld, kan het mis dan toch zo zijn dat ik wel zwanger ben?

Groetjes Priscilla

Hier hebben meer meiden (lees ook mezelf) last van zwangerschapsverschijnselen, ondanks dat ze niet zwanger zijn. Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden als het dat wilt. Het lijkt erop dat als je mentaal heel erg bezig bent met zwanger zijn dat je lichaam zich in een soort schijnzwangerschapshouding gooit!!!
Ik vermoed dat je helaas niet zwanger bent, maar ik ben geen arts, dus pin je niet vast aan mijn antwoord!

Succes meid en welkom hier!!!

Hey Priscilla,

Ik merk soms ook van alles tijdens mijn cyclus waardoor ik soms twijfel of ik niet zwanger ben.
De verschijnslen van ongesteld moeten worden en zwanger zijn lijken wel wat op elkaar (helaas)..
Ik ben ook soms maar 2 dagen ongesteld..

Succes. Liefs Lisette

Hey,,

Bedankt voor jullie reactie's, het blijft altijd moeilijk je probeerd er niet meebezig te zijn maar gaat soms gewoon onbewust.
Soms ben ik gewoon zo misselijk niet normaal en dan begin je al te denken zou het?. Het blijft soms gewoon raar dat je eigen lichaam je in de maling kan nemen.. Ik moet nu weer de 16 ongesteld worden, dus laten we het hopen dat het nu een keer goed raak is ^_^/

Groetjes Priscilla

Hi,
Ken het uit duizenden! Je lichaam speelt een spelletje met je of zo lijkt het wel. Heb ook maandelijks ontzettend zere borsten. De eerste keer na het ontpillen begon dat en was er van overtuigd dat ik zwanger was. Maar helaas Opoe toch op bezoek. Wat is dat dan toch kl*** zeg. Vorige keer vier dagen overtijd en dan toch weer. Ook is heet bij mij dan ook wel een idd maar een dag of twee ongesteld ben. Probeer (weet hoe moeilijk het is) er niet te veel mee bezig te zijn. en voor de zekerheid voor jezelf gewoon even testen. Dan sluit je iig dingen uit. suc6.
xxx

Hoi jolleke,
Ja ik ken het, hoelang duurt meestal ontpillen?
Ik zit vandaag in me laatste vruchtbare dag, dus we zijn druk aan het klussen.
Maar ik heb nachtdienst beinvloed dat ook eigelijk, omdat je ritme toch omdraait?
Ja alleen die testen zijn zo verslavend:s Het liefst doe ik er elke dag 1 om die kruis te zien haha:D
Heb zelfs ook aan me huisarts gevraagt of het mis kan gaan, als je ooit een keer arbotus heb gehad. Deze heb ik nammelijk gehad toen ik 21 ben, eben er zeker niet trots op!

xxx

Terug
Bovenaan