Zwanger worden

Hallo iedereen,

Zoals het onderwerp het al aangeeft proberen ik en mijn vriens zwanger te raken. Mijn vriend en ik zijn hier sinds oktober 2016 mee bezig. Helaas (en ik denk voor veel meer mensen hier) lukt dat niet altijd vanzelf. Op dit moment hebben we de onderzoeken achter de rug en blijkt er tot nog toe geen oorzaak te zijn.

5 dagen geleden leek het alsof ik een innestelingsbloeding had. Ik heb dit dan ook nog nooit eerder mee gemaakt. Ook ben ik al 3 dagen continue misselijk (onderhand weet ik dat dit niks hoeft te betekenen). En wat ik vreemd vind is dat ik de hele dag door witte melkachtige afscheiding heb.

Ik vroeg me af hoe het bij anderen gaat die ook proberen zwanger te worden en hoe jullie omgaan met tegenslagen elke maand.

Liefs,

Sarah
 
Hoi Sarah,
Ik had de afgelopen dagen ook veel slijm, dat had ik voor het eerst (sinds 16 maanden).
Dus ik dacht dat het goed voorteken was, maar een 3 dagen erna toch ongesteld geworden. Ik had overal gelezen dat het ook een goed teken kon zijn dus omdat de baarmoederwand slijm aanmaakt om het vruchtje te beschermen maar het kan dus ook zo zijn dat de baarmoederwand het slijm aan het afstoten is. Er is geen touw aan vast te knopen helaas. Ik heb me maar vastgehouden aan de verhalen dat er wel slijm was en dat vrouwen toch zwanger bleken te zijn. Maar helaas. Bij mij was dat niet het geval.
Ik wens het allerbeste voor jou!
Groetjes
Susanne
 
He,
Ja het gaat niet altijd vanzelf! Wij zijn ook al ruim een jaar bezig maar nog geen resultaat. Ik vind het zelf wel frustrerend, vooral omdat er in mijn omgeving veel vrouwen binnen 6 maanden in verwachting raken. Ik probeer mezelf eraan te herinneren dat, dat niet betekent dat wij het niet worden. Maar soms is het weleens moeilijk om hoop te houden.
Wat ik wel vind is dat het lichaam ook heel goed is in het voor de gek houden. Heb vaak genoeg bepaalde symptomen gehad die dan toch geen zwangerschap blijken te zijn. Dus daar probeer ik me niet teveel aan vast te houden...
Veel succes hopelijk lukt het dit jaar!
 
 
Terug
Bovenaan