Zwanger worden

Ik ben gisteren gecureteerd.
Was heel emotioneel het was de tweede keer de laaste keer was 4 jaar geleden zo lang heeft het ook geduurd voor ik weer zwanger was.
Ik ga het nu proberen te verwerken en als ik het een plekje heb gegeven en het kan weer gaan we er weer voor.
We hebben al een dochter van 7 jaar en het leeftijd verschil word steeds groter maar als er die wens is is het toch heel moeilijk.
Zijn er misschien die dit gevoel herkenen of ook zo iets hebben mee gemaakt?ik hoor het graag.
Iedereen veel succes met het zwanger worden
 
Hoi verdrietig stiertje!

Echt een heel sneu verhaal. Ik wil je even een hart onder de riem steken! Ik ben zelf 26 en heb een zusjs van 17. Toen ik negen jaar was, werd zij geboren. Al die negen jaar hebben mijn ouders het moeilijk gehad met zwanger raken en alles wat daarbij hoort. Uiteindelijk is het tóch gelukt en het is heel erg fijn! Het leeftijdsverschil is weliswaar groot, maar het hoeft geen belemmering te zijn voor een goede band; wij zijn bijvoorbeeld gek met elkaar!

Heel veel succes en hou vol!
Esther5.
 
Hoi meid,

Ik vind het heel erg voor je (had ookal op je eerdere berichtje gereageerd). Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Zelf ben ik mijn miskraam ook nog aan het verwerken...

Groetjes Frederique
 
Wat akelig zeg. Ben je onder doktersbehandeling? Ik vind dat je daar wel wat begeleiding bij kunt gebruiken.
Doe het rustig aan, neem vooral de tijd. Daarna hoop ik dat je wens snel in vervulling mag gaan en dat alles dan goed loopt
 
Terug
Bovenaan