zwanger worden

hallo iedereen alles goed met jullie?
ik heb even een vraag ik hoop dat jullie antwoord hebben of het zelf ook mee hebben gemaakt.
ik ben begin maart met de pil gestopt was toen 14 maart gewoon ongesteld geworden in de maand april was ik 17 april ongesteld geworden van te voren wat bruin bloed,in de maand mei begon ik 12 mei bruin bloed te verliezen tot 19 mei en toen verloor ik wat helder bloed maar 2 dagen,dus als ik van 19 mei uitga zou ik pas rond de 16 juni ongesteld worden en als ik uitga van 12 mei zou ik a.s woensdag ongesteld worden,maar ik ga maar uit van 19 mei tenminste dat zeggen ze dat je pas echt moet tellen als je rood bloed verliest,maar nu ging ik vanmiddag naar het toilet en kwam er beetje licht rood bloed uit en avonds beetje bruin,maar ik kan nu toch niet al ongesteld zijn of worden?mijn temperatuur was vanmorgen ook nog hoog [37.2]ik had vorige week een gevoel of ik ongesteld zou worden een hele erge opgezette buik,wat gevoelige tepels[alleen als je het aanraakt]ook af en toe jeukende borsten,en heb de hele tijd zn honger.we hebben op 22 mei ,25 mei,29 mei en 4 juni geklust,zou het dan messchien ook een innesstelig kunnen zijn?maar dat krijg je toch meestal na een week van conceptie?kan dat ook 9 dagen zijn?
of zou ik gewoon weer ongesteld worden?
ik weet het ik moet gewoon afwachten maar ik wilde gewoon weten wat andere ervan denken.
ik hoop op reactie,want ik maak me een beetje druk.
groetjes mutske
 
Hoi Mutske,
Een heel lang verhaal, ik hoop dat je er wijs uit kunt, maar ik heb iets soort gelijks meegemaakt.
Ik had 14 mei mijn laatste menstruatie en zou dus 10 juni (vrijdag) ongesteld moeten worden. Maar rond 26 mei begon ik te bloeden, licht rood en best veel, later werd het bruin. Ik heb het vijf dagen aan gekeken. Toen dacht ik toch maar een testje. En die was positief. Ik ben toen naar de huisarts geweest en die dacht aan een miskraam, maar hij stuurde me door naar de gyno. Daar ben ik geweest en zij zag niets. Toch maar een urine en bloedtest en die bleken beide positief!
Maar het bloeden begon weer en ik moest gelijk weer bloed laten prikken. Toen was het hormoon gezakt. Dus toch een miskraam. Inmiddels is het bloeden bijna gestopt en weer bruin, maar dat heeft dus bijna 2 weken geduurd. Ik moet weer bloed laten prikken, om de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.

Dus je kunt zwanger zijn maar ook iets anders hebben. Ik zou een test doen. Is ie positief dan zou ik naar de dokter gaan. Is ie negatief en houden de bloedingen aan dan zou ik over een paar dagen weer testen.
En als je er gek van wordt zou ik zoiezo naar de dokter gaan!
Maar je symtomen klinken als zwanger, ik hoop dat het goed is!! Maar zou het wel in de gaten houden, want zwanger zijn en bloeden is toch apart.

Maar doe snel die test en laat het even weten!!

Succes liefs san
 
hoi hoi innestelings bloed,komt iets eerder dan je gewone ongi,en als je ongi wordt telt de dag al dat je wat rood bloed verlisst alsdan je ongi dag is hoop voor je dat het raak is maar probeer niet teveel te hopen kan echt een teleurstelling zijn,ik kan het weten
 
Balen he,San, die onzekerheid? heb ik na mijn vorige ongi ook gehad.En mutske ik begrijp je wel. ik heb hetzelfde ongeveer gehad,je blijft twijfelen ook al is die test negatief,vooral als de verschijnselen hebt! en er zijn er genoeg die bloedingen hebben gehad,zelfs langere tijd en elke maand weer,terwijl ze gewoon zwanger waren en het kind was goed gezond hoor!je wilt gewoon 200% zekerheid,logisch toch,het gaat wel om zo'n klein wezentje.
succes meid en het zou me niets verbazen want er gaan er momenteel zoveel door die zwanger zijn! hopelijk mogen wij ook snel volgen!
gr. petra
 
hallo allemaal,hier ben ik weer ik had gisteren hier een vraag gesteld [zie mutske]maar nu is de vraag zou ik vandaag dan al kunnen testen of zou ik dat nog maar niet doen?
en san jij had toch ook al vroeg getest of niet?
gr mutske
 
mutske,
Ik had al heel snel getest vorige week en ik moest eigenlijk pas 10 juni ongesteld worden dus erg vroeg. Ik zou het zeker doen, weet je het in ieder geval iets meer zeker! Laat je het weten?
liefs san
 
Terug
Bovenaan