zwanger worden

hoi ik ben pink21 en ben met de pil gestopt in mei 2004 en hoop zo snel dat het raak is maar kan het zijn dat het niet lukt als je er te veel mee bezig ben ?
ik denk er elke dag aan en wil nu ook veel meer met me vriend vrijen
maar ik hoop echt dat het snel raak is maar ik moet me gewoon niet te veel op verheugen dan is het minder als het niet raak is
nou voor de rest ik hoop voor jullie dat het snel raak is en die al zwanger zijn van harte
groetjes pink21
 
Hoi Pink21,
Spannend hè om bezig te zijn voor een kindje?!?!
Zelf ben ik in maart gestopt met de pil en ben er ook veel mee bezig. Of het nou echt zo is dat het daardoor minder snel zou lukken weet ik niet maar het is zo leuk om er mee bezig te zijn. Wij zelf vinden het gewoon heel spannend. Ik heb er veel aan om hier vaak op het forum bezig te zijn, zo kan ik toch m'n ei kwijt en kom je nog het een en ander te weten.
Dus, of het daardoor minder snel gaat, de een zegt van wel en de ander weer van niet maar ik vind het gewoon heel leuk om er mee bezig te zijn.

Nou, heel veel succes en dat het maar snel mag lukken.

Liefs, Ank
 
hoi ank dank je ik weet ook niet of ik het moet geloven
ik hoop voor jou ook veel geluk en zeker je kom hier veel te weten
en je kan je ei kwijt daar heb je gelijk in ik hoop snel wat te hooren
groeten xxxxpink21
 
Ha, ik ben hier niet zo veel maar het is zeker wel een interessante site!! Leer hier veel over zwanger worden etc. Ik ben trowuens 22 jaar en sinds feb gestopt met de pil. Heb de 13 mijn nod, dus ben aan het duimen, maar mijn moed zakt steeds meer. tsja.. Maar ik wens je veel succes en plezier!! spreek je

liefs Debora
 
hoi pink!

ik moet zeggen ik ben zelf vannaf januari dit jaar bezig.. en ik war er vannaf dag 1`heel erg mee bezig... (zo van dit mag ik niet en dat mag ik niet..)
idd meer vrijen maar dat kwam bij mij ook wel maar denk dat het ook komt omdat de pil uit aan hetwerken is en je dan meer zin hebt in sex (dat was bij mij heeel erg)

en na een paar testen die helaas niks uitgaven.. ben ik op een gegeven moment tegen mezelf gaan zeggen en nu ga je leuke dingen doen en doen wat je doen wilt want nu kan het nog en wordt je zwanger ok maar als het nog ff duurt kan je nog van de dingen genieten die je straksd niet meer kan doen... ik ben zelf dan ook maar 22 en heb een hele tijd nog om zwanger te raken..

dus wat ik eigenlijk wil zeggen... geniet van je leven en geniet van elkaar hebben jullie zin .... ja dan ga je lekker vrijen enzo... en wordt je niet zwanger wees gerust er wordt over het algemeen een jaar gegeven aan vrouwen om zwanger te raken...

hoop dat je hier iets aan heb

groetjes verdinia

zou je willen mailen ofzo.... voeg me maar toe op msn of we kunnen mailen tigerlady_grr@hotmail.com
 
Hai Pink,
Ik heb hetzelfde; ben in mei van dit jaar gestopt met de pil en denk ook bijna nergens anders meer aan. Ik drink geen alcohol meer en let op mijn voeding. Heb ook al heeeel veel gelezen en kan niet wachten totdat ik zwanger ben!!!
Ik heb trouwens gehoord dat het het beste is om om de dag te vrijen, zo blijft het zaad van goede kwaliteit maar wordt het wel vaak genoeg ververst, haha.
Wat ik ook gehoord heb is dat de pilhormonen er helemaal niet zo lang over doen om je lichaam te verlaten... wat nou de waarheid is weet ik ook niet. Het zou wel kunnen, als je bedenkt dat er ook vrouwen zwanger worden door de pil 1x te vergeten. In ieder geval heb ik weer een paar dagen per maand ontzettende zin in seks, net als dat ik had voordat ik de pil slikte. Toch wel een teken volgens mij dat alles weer bij het oude is??? Nou ja, laten we hopen op veel vruchtbaarheid!
 
hoi zeker leer je veel hier ik hoop het echt ik moet over 2weeken ongi worden duimen van niet naartuurlijk maar ja ik hoop wel snel ben er echt aan toe ik hoor je groeten xxxpink21
 
Terug
Bovenaan