zwanger worden

Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik hier een kijkje neem. Mijn kinderwens is erg groot. Ben een maand geleden gestopt met de pil en werd op de 28ste dag ongesteld. Dus was ik erg blij. Is dit normaal of een wonder? En kan ik nu zeer zeker snel zwanger worden?
 
Hartstikke mooi dat je ook gelijk weer ongesteld bent geworden, ik wacht daar nu al ruim 2 maanden op. En tja...het vergroot denk ik wel je kansen op snel zwanger worden, al is dat natuurlijk van meerdere factoren afhankelijk. Veel succes in elk geval..

Groetjes marianne
 
Ik had hetzelfde, het komt dus vaker voor. Ik was ook heel snel zwanger, kan dus ook. Het is helaas bij mij mis gegaan, maar dat zegt gelukkig weer niets.

Succes met zwanger worden, ik ga er ook weer voor.

Groetjes Alice
 
ik was na het stoppen van de pil ook meteen regelmatig ongesteld maar dat is nu bijna een jaar geleden en nog niet zwanger.
Maar dat is voor iedereen anders.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

succes
veel liefs
BRenda
 
Zowel tijdens het slikken van de pil als na het stoppen, had/heb ik een cyclus van 28/29 dagen, heel regelmatig dus. Ik probeer nu bijna een jaar zwanger te worden, tot op heden dus niet gelukt. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wel snel lukt!
 
Ik was na het stoppen van de pil ook na 28 dagen weer ongi...maar dat was alleen de eerste maand. Daarna is mijn ongi gigantisch gaan schommelen van 28 dagen tot wel 70 dagen!! Maar ik wens je heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan