zwanger worden

Hoi allemaal,
Ik wil heel graag zwanger worden en mijn vriend ook. We hebben er pas 2 pog op zitten maar balen toch. Ik heb zelfs al een keer zo'n ovulatie test geprobeerd maar zelfs toen niet zwanger.. Hebben jullie misschien nog goede tips voor ons..
Ik heb iets gehoord over meer slijm ??
Vast heel erg bedankt.
liefs,
anne
 
Vooral er niet te veel mee bezig zijn, ik weet het is een dooddoener maar wel waar (en niet makkelijk natuurlijk). Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest, heb een stuk of wat ovu testen gedaan, getemperatuurd, slijmtest etc. Maar het is nu eenmaal zo dat de omstandigheden gewoon goed moeten zijn. Probeer nog even te wachten met 'hulpmiddelen'.

Als je dan toch wil probeer dan door temperaturen meer inzicht te krijgen in je cyclus (wel een paar cycli achter elkaar doen.)

In ieder geval sterkte en succes!
 
Maak jezelf niet al helemaal gek na 2 pogingen hoor! Er staat gemiddeld een half jaar tot een jaar voor dat een vrouw zwanger wordt. Gebeurt het sneller, dan heb je gewoon veel mazzel. Het is net een loterij zwanger worden, zoals Liesbeth hierboven ook al schrijft, alle omstandigheden moeten perfect zijn.
Doorzichtig en rekbaar slijm duidt op je vruchtbare periode. Wil je gaan temperaturen, doe het dan iedere dag voordat je uit bed stapt en rectaal. Zo krijg je het zuiverste temp. resultaat.
 
Terug
Bovenaan