zwanger worden

Hallo meiden!
Ik ben dus nieuw hier, en ik geloof dat ik deze site wel heel erg leuk ga vinden. Ook wij zijn bezig zwanger te worden (wij=mijn vriend en ikke), en het is net als voorgaande keren hartstikke spannend. Maar nu heb ik een vraagje: jullie schrijven:eek:ngi.. dat is zeker ongesteld worden? en wat is nod?? Ook kwam ik een lijst tegen van Juul, wat is dat voor lijst? Verder hoop ik hier vaak te mogen komen!

Groetjes!
 
Ongi is inderdaad ongesteld worden. Verder NOD staat voor 'niet ongestelde dag', de dag dat je dus niet ongesteld wilt worden maar wel wordt als je niet zwanger bent.
De lijst van Juul geeft aan wie wanneer haar NOD heeft. Zo kun je misschien een NOD genootje vinden.

Ben je net gestopt met de pil?
Veel succes in ieder geval...
groet, Ivy
 
Hoi,
Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik ben pas een paar dagen geleden met de pil gestopt, en ik verheug me heel erg op de komende tijd.
Heel veel succes!!!
Groetjes Angelina
 
Nou Angelina, ik ben ook nog maar net 'begonnen" zeg maar. Eind mei is bij mij het spiraaltje verwijderd, en sindsdien heb ik (drie weken later) een bloeding gehad die leek op menstrueren. Alleen de buikpijn die ik normaal heb, had ik toen niet. Wel vloeide ik enorm! En nu is het afwachten wanneer ik weer ongi ben. Weet mijn cyclus ook niet hoor, maar als ik uitga van 28 dagen, zou ik rond 19 juli weer moeten. Dat is dus volgende week vrijdag! We'll see....
Groetjes!
 
Hoi, welkom hier. We zijn altijd blij met nieuwe 'leden'.
Wij zijn ook nog maar in ronde 1. En ik moet zeggen dat ik hier op dit forum heel wat steun vind, zeker als je met je man hebt afgesproken dat je tegen niemand iets gaat zeggen over het proberen zwanger te worden. Je kan hier alles kwijt: gevoelens, vragen,...

Wanneer heb jij je nod??

grtjs,
Bea
 
He meiden,

Ik ben ook pas in mijn eerste ronde en vind het ook nog allemaal erg spannend en leuk.

Heel vel succes allemal en we houden elkaar op de hoogte

Liefs Vanessa

p.s. wel al aan foliumzuur begonnen?
 
Wanneer ik mijn nod heb weet ik eigenlijk nog niet, omdat ik mijn cyclus nog niet weet. Maar als ik uit zou gaan van 28 dagen, zou ik uitkomen op 19 juli... Mijn cyclus is ook nooit regelmatig geweest weet ik nog wel.
en ja, ik slik wel al foliumzuur, alhoewel ik dat bij de eerste twee niet gedaan heb,en ze kerngezond en wel ter wereld zijn gekomen. Maar aangezien ik nu ietsje ouder ben (34), doe ik het toch maar. Bovendien is het zowieso goed, hou oud je ook bent!
 
hoi helen,welkom ik zit in ronde 6,en je kan hier goed je verhaal kwijt,ik heb erg veel aan deze site,meestal antwoordt ik hier en vraag ik weinig,is erg leuk dat er steeds nieuwe bij komen erg gezellig gr manuela
 
Terug
Bovenaan