Zwanger worden

mijn vriend en ik willen graag een kindje.
Wat is nou de beste periode om seks te hebben en hebben jullie misschien dingen die je beter kan laten of juist doen om zwanger te raken?

met vriendelijke groet

Hoi Marsje,
Welkom op het forum.

Ik ben Bianca 23 jaar en wil ook graag een kindje! Ben vrijdag gestopt met de pil. Wacht 1 ongi af en dan gaan we aan de slag!! Kan niet wachten!!!

Om op jou vraag terug te komen:
Je bent alleen vruchtbaar zo'n 3/4 dagen voor je eisprong en tijdens je eisprong. Deze komt 14 dagen voor je menstruatie.

Aan de hand van je oude mensturatie data kan je dus ongeveer afleiden wanneer je vruchtbaar bent.

WAT JE ZEKER MOET DOEN IS BEGINNEN MET FOLIUMZUUR SLIKKEN!!!
Dit om geboorte afwijkingen zoals een open ruggetje te voorkomen. Er wordt aangeraden 4 weken voor dat je gaat proberen zwanger te worden er mee te beginnen zodat je lichaam het goed op kan nemen. Je moet het dan blijven slikken tot de 10e week van de zwangerschap. (geloof ik)

Dit is ook nog een rede waarom ik niet gelijk begonnen ben met proberen. Ik wil eerst een maand folium zuur slikken en ben daar mee begonnen gelijk met het stoppen van de pil.

De andere meiden hebben ongetwijfeld nog meer tips voor je!

Hoop dat je hier in ieder geval al wat aan hebt.

groetjes Bieb.

hartelijk dank voor je tips, echt super!
Ik heb hier idd wat aan want ik wist niet van het foliumzuur.
Jij ook veel succes om zwanger te raken.

groetjes mars

Hoi mars

wat je ook kunt doen is naar www.babybrabbel.nl gaan op de homepagina zie je aan de linkerkant links, moet je naar ´wie is er ´>aanmelden dan kun je je gegevens invullen en houd de reddevillist je cyclus bij, da ´s handig want iedere keer als je inlogt op de reddevillist, krijg je meteen te zien hoe je ervoor staat.je kunt op die site ook heel veel info vinden.

succes en groetjes Jeanette

hoi hoi,veel kan ik er niet aan toevoegen,ik zit in ronde 7 en ben 27 jaar,het beste is om de dag klussen.in je vruchtbare piriode,waar je het ook kan opmerken dat je in je vruchtbare piriode zit,is aan het cermixslijm,[dit hoeft niet iedereen te krijgen]als je doorzichtig slijm hebt,en je er draden van kunt trekken dan is het klussen geblazen.en wat ook wil helpen is met de benen een paar min de lucht in.en ja wat nog meer,probeer gezond te eten,en geen alcohol te drinken.veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan