Zwanger worden

<p>Hooi allemaal,</p><p>Ik ben hier nieuw, dus het is voor mij een beetje spannend.</p><p>Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Na 3 maanden gestopt te zijn met de pil en daardoor mijn cyclus bij gehouden te hebben, zijn we eind december begonnen. 3 jan had ik mijn eisprong, en de dagen daarna hele erge buikpijn en misselijk tot gisteren (zondag).  Vanaf gisteren hele erge buikkrampen en het gevoel dat ik ongesteld moest worden.</p><p>Deze klachten heb ik normaal alleen maar als al 2 dagen ongesteld ben, dus ik weet niet wat deze klachten zijn?</p><p>Misschien kunnen jullie me hierbij helpen?</p><p>Groetjes exantia</p><p>ps. ik heb dyslexie dus alvast sorry voor de zin opbouw ( ben daar niet zo goed in)</p>
 
Hi! ik ook nieuw hier, maar al 9 maanden bezig :) ik heb tijdens en na de eisprong ook best last van mijn buik. heb je de eisprong met een test gemeten of heb je die zelf uitgerekend?
Liefs San
 
Ah nou dan weet je die in ieder geval zeker :) gemiddeld genomen is het 14 dagen na de eisprong dus de menstruatie of niet.. spannend!
Ik heb dus zelf echt 5 tot 7 dagen buikpijn tijdens en na de eisprong, maar misselijk ben ik dan niet. Ik moest daar zelf ook een beetje aan wennen, ik dacht dat dus niet goed was echter heeft de huisarts mij aangegeven dat iedere vrouw dat weer anders ervaart en voelt. Ik heb een inwendige echo gekregen als geruststelling om te kijken of er niks geks was en ik bleek links wat cystes te hebben maar verder niks geks wat zo op het oog de zwangerschap in de weg zou kunnen staan.
Je bent nu eigenlijk met de eerste ronde bezig, dus je lichaam maakt ook nog veranderingen door in balans na de jaren van pil :)
 
 
Terug
Bovenaan