Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, wilde eventjes zeggen dat ik de berichtjes allemaal heel indrukwekkend vind. Wat kan het je bezig houden he! Zelf ben ik al meer dan 2 jaar gestopt met de pil en tja het wil maar niet lukken. Ga volgende maand beginnen met temperaturen en in december moet ik een uitstrijkje halen dan wil ik het onderwerp pas ter sprake brengen bij mijn huisarts, wil er nl. niet zo'n issue van maken. Maar nu kreeg ik gisteren te horen dat een collegaatje van me weer zwanger is en tja dat doet toch een beetje pijn. Wilde het alleen effkes kwijt! Succes allemaal!

goh faith (toepasselijke naam je moet hoop blijven houden :))

2 jaar da's al best lang. Knap van je dat je je nog niet gek laat maken. Heel veel suc66666

Hoi Faith,
2 jaar is al zeker een tijd zeg,ik hoop voor je dat,dat temperaturen je een beetje duidelijkheid gaat geven.
Ik wens je erg veel succes en geluk.
XXX Phoebe

Thanks dames! ik hou jullie op de hoogte! Af en toe is het ook best frustrerend, vooral hier op mijn werk, afgelopen jaar zijn er 5 dames zwanger geweest en nu lopen er dus weer 3. Af en toe is dat heel moeilijk te accepteren, niet dat ik het hun niet gun ofzo hoor, maar toch! jullie begrijpen het ook wel. Reden dat ik zolang gewacht heb is het feit dat ik het hele gedoe niet al te beladen wil maken, maar ja! Je kunt eigenlijk beter weten waar je aan toe bent toch! Stel het nog eventjes uit tot december en dan ga ik het laten onderzoeken, maar vooralsnog een aantal maanden te gaan om het te proberen en we blijven positief, ik hou jullie op de hoogte. Veel liefs

Terug
Bovenaan