zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal nou veel succes met klussen hoor. ik zag dat er al een marjolein was dus heb ik er maar een b achter geplaatst. ik zal wat over mezelf vertellen. ik ben 23 en kom uit hoofddorp. ik heb 2 jaar geleden na 7 weken een miskraam gehad. ik was zwanger geraakt dwars door de pil heen. nu ben ik op 3 september getrouwd en zijn we ook gestopt met de pil. ik ben in de vakantie ongi geweest. ik weet nog niet hoe de cyclus gaat lopen dus dat is wat afwachten. hebben er bij jullie mensen ervaring met als je stopt met de pil dat je borsten groeien (niet veel) en dat je dan een heel klein beetje melkproductie krijgt(ook niet heel veel) nou verder hoop ik wat van jullie te horen groetjes marjolein

Hoi marjolein,
Na het stoppen met de pil,gingen mijn borsten niet groeien hoor en ook niet een beetje melkproductie.Ook niet een beetje!!

Toen ik zwanger was kreeg ik wel grotere borsten,vrij snel in het begin al.En melkproductie ook pas met 7 mnd zwangerschap,maar er zijn wel vrouwen die vocht uit de tepels hebben zonder dat ze zwanger zijn.Lijkt me maar raar trouwens.
Succes met zwanger raken,wij gaan over 2 mndjes voor de 2e klussen,ik ben ook 23 jaar en heb ook 2 jaar terug een miskraam gehad,voor ik zwanger werd van mijn zoontje....

Terug
Bovenaan