Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik ben wel eens eerder op deze site geweest, maar toen voelde ik me er niet zo thuis omdat ik net een paar maanden met de pil was gestopt. Ondertussen zijn we 9 maanden verder en begin mezelf in veel verhalen te herkennen. Afgelopen vrijdag ben ik naar de dokter geweest, en die gaf aan dat ik 5 dagen na mijn laatste menstruatiedag het meeste kans heb op een bevruchting, is dat ook inderdaad zo??? Het kan zijn dat dit al vaak gevraagd is, maar ik zit nu pas weer voor het eerst op deze site. Groetjes van jollebol

Ja ik geloof dat dat pngeveer klopt, al verschilt het per persoon

Hallo Jollebol,

Als je cyclus de normale 28 dagen is, gaat dit wel op. Ikzelf heb een cyclus van 35 dagen en pas op dag 20,21 of 22 na het begin van mijn menstruatie heb ik mijn eisprong... Dan zou ik dus al gestopt kunnen zijn met klussen vooraleer mijn ei eraan komt...

Het grappige is dat mijn zussen en moeder ook allemaal een late eisprong hebben...

Het is belangrijk de lengte van je cyclus te kennen. Trek van de laatste dag van je cyclus (dit is de dag voor je menstruatie) 14 dagen af en daar zou ergens je eisprong moeten zitten. Ikzelf heb dit ontdekt via temperaturen..

Je kan op babybrabbel.nl of 9maand.com ingeven wanneer je voor het laatst ongesteld was en hoelang je cyclus duurt, dan berekenen ze je vruchtbare dagen.

Succes,
Erika

hoi, mijn ha zei ook dat het bij ieder persoon verschillend is.
maar als je om de dag klust heb je de meeste kans dat je het niet mist.
dat klopte bij ons wel,want dat hebben we een maand gedaan en was ik zwanger,alleen dat is wel in een miskraam beeindigd.

veel succes,astrid

Terug
Bovenaan