zwanger worden

<p>Hallo allemaal ik Ben nu echt raadloos hoor, ik ben sinds november gestopt met de pil omda wij aan kindjes willen beginen ik heb mijn menstruatie kregen op 07.11.18 en op 07.12.18 dus een cyclus van ongv 25 dagen nooit te laat of te vroeg nu heb ik in januari geen menstruatie gekregen heb 2x test gedaan en waren negatief gisteren 07.2.19 moest ik terug ongesteld worden maar da word ik maar niet ben vndg dus mijn 2de dag overtijd wij hebben wel al heel goed geklust moet ik zeggen sinds gisteren avond heb ik wel pijnlijke tepels en een beetje misselijk gevoel? Kan iemand me helpen? Heb schrik om weer teleurgesteld te worden ? </p>
 
Hoi biancavvdr. Dit is heel normaal hoor. Het kan even duren voordat je een regelmatige cyclus hebt. Ik heb op dit moment ook een lange cyclus en ik ben sinds september gestopt met de pil. Probeer je niet te druk te maken. Je bent in principe net begonnen ? Het duurt gemiddeld een half jaar voordat een vrouw zwanger raakt. De kans dat het gelijk raak is, is heel klein. Ik begrijp dat het lastig is.. en die symptomen die je hebt kan van alles betekenen. Ik heb dan ook altijd zoiets van ooo dit is het! Bleek het dus niet te zijn haha. Het kan ook nog steeds met ontpillen te maken hebben. 
 
 
Terug
Bovenaan