zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Ik ben pas gestopt met de pil en nu 1 week over tijd. Duurt de eerste keer ongesteld worden na stoppen met de pil altijd iets langer dan normaal? Zo ja hoelang? groetjes

Hoi,
Ik ben half aug. gestopt met de pil, daarna direct ongesteld, maar nu zit ik op 51 dagen en nog niet ongesteld geweest. Erg verwarrend allemaal, wel zere rug en buikpijn. Het is per persoon verschillend, maar ik wacht er ook nog steeds op. Succes.

Gr anoniem

Ik ben vanaf eind mei gestopt met de pil. En eigenlijk vanaf dat ik gestopt ben met de pil netjes een cyclus van 28 dagen gehad. Verschild echt per persoon. Ook hoelang je aan de pil bent geweest, alhoewel, ik ben bijna 9 jaar aan de pil geweest. Dus dat verschilt echt per persoon. Heb wel sinds ik gestopt was met de pil, heftigere ongi's gehad.
Liefs Patricia

hoi hoi,het is inderdaad erg verschillend,je zou niets anders kunnen doen,als afwachten,en hoe lang je aan de pil bent maakt niet uit,want zodra je gestopt bent,heb je meteen weer een eisprong,maar het is puur een hormonen kwestie,je lichaam is dan gewoon even de kluts kwijt veel sucses grmanuela,

Had 14 jaar de pil geslikt, gestopt en een mooie cyclus van 28 dagen!

Denk dat het gewoon per persoon verschillend is.

Groetjes

Terug
Bovenaan