zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Voor mij is het al weer 8 maanden geleden dat onze mooie gezonde meid is geboren en nog elke dag ben ik zo trots, je bent helemaal verliefd en geniet van elke minuut van de dag. Nu willen we graag een tweede kindje want het geeft ons zoveel geluk zon wonder. Er wordt altijd gezegd 9 mnd zwanger 9 mnd ontzwangeren. Nu voel ik mij prima kan en mag ik dan aan een tweede wondertje gaan denken of zal mijn lichaam hier nog niet klaar voor zijn?
En natuurlijk krijgt onze mooie meid een broertje of zusje als ze zelf anderhalf jaar is. Wie heeft ervaring en kan mij daar iets over vertellen,

groetjes anjer

Ik hoor er wisselende verhalen over. Maar vooral positief over snel weer kinderen. Ik zou gewoon naar je lichaam luisteren. Uiteindelijk weet je zelf wat het beste voor je is! Leuk voor je dochter ook!

Hoi Anjer,

Bij mij is het ook 8 maanden geleden dat mijn zoon is geboren. Het is een hele makkelijke baby en lieve baby. Hij heeft ons leven echt verrijkt. Sinds deze maand gaan wij dan ook voor een tweede. Hoop dat het snel raak is want het lijkt me heerlijk om nog een keer zwanger te zijn en het kleine wondertje weer in je armen te houden. 8 november is mijn NOD. Als je lichaam zegt dat je er klaar voor bent dan zou ik er weer voor gaan. Mijn huisarts zegt dat er niets in de weg staat om nu alweer zwanger te raken. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Liefs sanne

Terug
Bovenaan