zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik heb een vraag je. ik heb vorig jaar chlamidia gehad en heb toen ook medicijnen voor gekregen, maar nu heb ik een ander vriend en we willen aan kinderen beginnen. hij weet niet dat ik chlamidia had. nou is mijn vraag kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn voor een test om er achter te komen of ik nog vruchtbaar ben of niet. kan het gewoon bij de huisarts. als vast bedankt.
groetjes denise

Hai Denise,

Ik heb vorig jaar ook chlamidia gehad en heb daar ook medicijnen voor gehad, nu zijn wij al een tijdje bezig om zwanger te worden, dus 2 maanden na dat ik te horen heb gekregen dat ik chlamidia had ben ik naar de ha geweest en het met hem erover gehad om het bij de gyn te laten onderzoeken, maar ik moest wachten tot we een jaar bezig waren voordat hij me door zou sturen.

Het hoeft namelijk niet zo te zijn dat je verklevening hebt of onvruchtbaar ben.'het kan maar hoeft niet en omdat het onderzoek best heel pijnlijk is stellen ze het zo lang mogelijk uit.

Ik was het er ook niet mee eens maar ja, als ze de ha je niet doorstuurt?

Weet je hoelang je ongeveer het gehad hebt, daar heeft het ook mee te maken, als dat een paar jaar is heb je volgens mij eerder kans op verklevingen enzo.
Ga anders gewoon naar de ha en praat erover!!
Succes ermee
Groetjes Miek

Terug
Bovenaan