zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi ik wil mn eigen even voorstellen ik ben nieuw!ik lees al een paar maanden met jullie mee,ik leef ook al een paar maanden met jullie mee.maar wil nu ook wel eens wat kwijt!mijn vriend en ik zijn inmiddels bij ronde 5 aangekomen,en elke keer ben ik 8 of 10 dagen overtijd en wordt ik toch weer ongi!!heel frustie dus,echt brullen elke keer!dus ik weet wel wat jullie allemaal doormaken,ik ben heel blij dat er dit forum is,kunnen we teminste elkaar steunen!ik wens iedereen heel veel succes!tot gauw!

Hoi muis

Welkom op het forum!
Dat is inderdaad heel frustrerend dat je steeds weer ongi wordt.
Van hoeveel dagen ga jij dan uit met je cyclus?

groetjes niempie

Hoi,

Vervelend he!!!! Wij zitten ook in ronde 5. Ik mag er van mezelf niet teveel mee bezig zijn. Kijk dus af en toe op deze site om de verhalen van andere te lezen. Ik heb vaak een cyclus van 34 dagen, jij?

Als je elke keer 8-10 dagen later ongi wordt, heb je dan niet gewoon een langere cyclus? Lijkt mij hoor...

Groetjes, Aurora

hoi niempie,even een antwoord op jou vraag:ik ga altijd uit van 28 dagen,omdat dat bij mij het meeste voorkomt!ik voel mijn eisprong niet,het is dus gewoon een kwestie van vaak vrijen.in de hoop dat het natuurlijk een keertje raak is!maar ik mag niet zeuren vind ik want er zijn meiden die al heel lang bezig zijn in mijn omgeving.

hoi aurora,zou jij dan mischien toch gelijk hebben?ik telde nu dus 37 dagen,dat is toch niet normaal,of wel??zou ik het dan mis hebben?zijn er meer meiden dan met zo,n lange cyclus?

Tuurlijk! 28 is een gemiddelde.. ik ben nu 3 maanden bezig en tot nu toe elke keer 35 dagen! Deze maand ovulatietesten gebruikt en mijn eitje kwam precies goed als ik uitga van 35 dagen.. (op dag 22 volgens mij). Misschien moet je ook eens ovulatietesten gebruiken, dan weet je het zeker!

Liefs, Aurora

ik wacht nog even met een ovulatietest halen,als het nu volgende maand weer mis is haal ik er een,dan weet ik het zeker,je gebt gelijk. groetjes en jij ook succes meid!

Terug
Bovenaan