zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij zijn nu al vijf maanden bezig om zwanger te worden.Ik heb al 1 kindje van bijna 2 was bij hem direct zwanger.
Kan het zijn dat het bij een tweede langer kan duren voordat je zwanger bent?Wij vrijen toch bijna om de dag.

Groetjes

Er is geen reden om aan te nemen, dat een tweede zwangerschap langer op zich laat wachten, in mijn omgeving heb ik ook hele verschillende verhalen gehoord. Eerst twee jaar bezig zijn, dan hop drie achter elkaar, of direct zwanger zijn, daarna lukt het maar niet en dan weer twee snel achter elkaar.

Misschien had je de eerste keer geluk, of heb je nu pech.

Je weet in ieder geval dat het mogelijk is, en dat zou al een geruststelling kunnen zijn.

Geniet van de vrijpartijtjes en wie weet sta jij volgende week op de lijst met zwangeren.

Miep

Bij ons is het precies hetzelfde, de eerste keer was het na een maand of 3 al raak en nu zijn er inmiddels 5 maanden verstreken en ben ik nog steeds niet in verwachting. Ik word er moedeloos van en ben er heeel erg mee bezig, wat ik eigenlijk heel irritant vind. Ik ben bang dat de eeste keer een "lucky shot" was, maar dat is natuurlijk gewoon onzin! Volhouden dus maar!!

Terug
Bovenaan