zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi hoi!

ik ben nieuw hier op het forum en zal me even voorstellen!
ik ben 19 jaar, bijna 20 en mijn vriend is 33. ik was altijd de gene die heel graag kinderen wilde, maar nu vertelde mijn vriend van het weekend dat hij ook heel graag kinderen wil! kan mijn geluk niet op, dus binnenkort gaan we het dan echt proberen! het is wel fijn dat je nu beide het wil en er naar uit kijkt!

liefs en tot snel

Leuk dat jullie samen een kindje willen en wat ben je nog lekker jong. Had mij altijd leuk geleken om jong moeder te worden, helaas de omstandigheden waren er niet naar. (Je moet natuurlijk wel de juiste partner hebben en dat had ik niet)

Succes en veelk plezier met vrijen ;-)

Miep

Hoi hoi,

Van harte welkom hier op het forum! Ik reageer even op je verhaaltje omdat ik mezelf hier een beetje in herken. Ikzelf ben nu 23 en mijn vriend is 35. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en leef momenteel in een droom ! Ik blijf nog wel steeds buurten hier op dit forum. Ik wens je heel veel succes en hopelijk zit er snel een zwangerschap voor je in.

Liefs, Monique23

Wat leuk dat er nu eens iemand positief kan reageren op een jonge leeftijd.XXX

Zelf was ik 28 toen de eerste kwam, van mij had het eerder gemogen, maar er moeten wel een paar dingen goed zijn, waaronder een stabiele relatie. Achteraf bleek die relatie toch niet zo stabiel.

Ondertussen heb ik nu een relatie en samen zouden we graag nog een kindje willen. Nu ben ik een stukje ouder. Tja zou niet mijn keuze geweest zijn als ik echt had kunnen kiezen, maar soms lopen dingen anders dan dat je zou willen.

Enerzijds kan je keuzes maken en anderzijds overkomen je dingen. Dit tezamen maakt je leven en heeft een ander daar kritiek op, jammer voor die ander. Besteed aandacht aan de mensen die met je mee willen genieten, ipv mensen die hun eigen mening/emoties op jou projecteren.

Liefs Miep

leuk voor jullie

heel veel geluk en succes
geniet van de vrij partijen ze zijn heel bijzonder wanneer je vrijt voor een zwanger schap.

Terug
Bovenaan