zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hoi hoi waarom is het leven zo oneerlijk verdeeld? ik bedoel sommige mensen worden gelijk zwanger en andere moeten er wel een jaar over doen en soms langer ik gun het iedereen natuurlijk maar waarom moeten de andere zolang wachten ik word er gek van ik wil ook een kind!!!!

Bloem,

ik denk dat velen met jou dit gevoel delen.

En helaas kunnen velen jou ook geen antwoord geven op de de vraag 'Waarom'

Sterkte
Miep

Hoi hoi,ik weet er ook alles van.me schoonzus en iemand op me werk is gelijk zwanger geraakt,en ik ben al een tijdje bezig,ja waarom weet ik ook niet,maar het ene lichaam heeft langer als het andere lichaam nodig,veel sucses gr manuela

Hoi Bloem

Vraag mij wat? Ik ben al 14 maanden bezig. Op mij werk besluiten mensen ervoor te gaan en hop zwanger in 1 of 2 rondes. En ze vinden het zo gek dat ik er nog niet voor ga, ze moesten eens weten ik kan bijna niet meer wachten.
Laten we maar hopen dat het weldra raak is voor ons.

Sterkte
Martine

Ik wil ook!

Het wil maar niet lukken.
Ik begin er zelfs al een beetje de pest in te krijgen.
Bij mijn dochter nu bijna 3 was het in een keer raak nu is derde maand verstreken en weer niks:(
Sterkte!

ik ben al drie jaar gestopt met de pil, en sinds 1.5 jaar zijn we echt aan het proberen zwanger te worden..tot op heden geen succes, de stap om naar de dokter te gaan vidn ik best eng maa rik denk wel dat we dat nu maar eens moeten gaan doen..kortom je bent nei tde enige! blijven hopen denk ik dan maar.

Terug
Bovenaan