Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben voor het eerst op dit forum en ik vindt het erg leuk om met andere de beginnen van een zwangerschap te delen en ervaringen uit te wisselen.

Ik heb een onregelmatige cyclus. Ben ooit wel eens met de pil gestopt omdat ik toen toch geen vriend had. Kan er dan niet op aan wanneer ik ongesteld wordt. Kan zo heel lang weg blijven. Ben nu gestopt met de pil omdat we een kindje willen. Het kan dus zomaar dat mijn mensturatie weg blijft terwijl ik helemaal niet zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik hoor het heel graag.

Liefs Patricia

Hoi pat
Ik zit normaal op een andere forum(als zwanger wordenlanger duurt).
Ik zelf heb ook altijd al een onregelmatige menstruatie.
Ik ben toen naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis en bleek ik pco te hebben.
Dat is dat je geen eisprong uit mezelf krijg.
Ik heb dus ook hormoon pillen gekregen Clomid die ik nu slik en krijg dus nu wel een eisprong.
Het is wel vervelend hoor dus ik zou er mee naar de huisarts gaan zodat hij je doorverwijst naar het ziekenhuis.
Anders kan het echt een hele tijd gaan duren ik had een jaar geen menstruatie gehad.
Heb je altijd al een onregelmatige cyclus gehad?
En hoelang duurde het dan voordat je ongi werd .
Ik schrijf dus niet zo vaak hier maar ik zal even opletten of ik iets zie van wat jij geschreven hebt.
GR NIEM

hoi ik wou iedereen vragen wie dit ook heeft??
ik ben normaal gesproken altijd op tijd ongesteld maar de laatste paar maanden ben ik heel erg laat ongesteld en dan denk ik dat ik zwanger ben maar dat is niet zo.
ik heb uitgerekend dat ik rond de 27 ste ongesteld moest worden maar ik ben het nog niet!!
wie kan mij helpen mijn vraag te beantworden

Terug
Bovenaan