zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik wil ook graag meedoen op deze site, ik wil graag zwanger worden.
Ik begin maar meteen met een vraag, ik wil graag zwanger worden nadat ik zwanger ben geweest, wie weet wanneer je cyclus dan weer een beetje op gang komt, ik heb nu geen idee wanneer ik eisprong heb of een menstruatie kan verwachten, dat is allemaal nog niet op orde, maar ik begreep dat je dan wel gewoon weer zwanger kan worden.
Wie kan me helpen?
Groetjes Brenda

Ik heb er maar even Brenda 35 van gemaakt omdat ik zag dat er nog een Brenda op deze site zit

Hoi Brenda!
Heb je een miskraam gehad of ben je net bevallen? Het kan soms wel effies duren voordat alles weer op gang is. Na de bevalling van mijn 1e was ik precies 4 weken later ongesteld. Ik was toen net een paar dagen klaar met de 'kraamzuivering'dus was wel een soort van verbaasd dat het allemaal alweer op gang was. Na een miskraam kan het allemaal wat onregelmatiger zijn, alhoewel dat ook per persoon verschilt. Een vriendin van mij was gelijk na haar miskraam weer zwanger. Een andere vriendin heeft nog een half jaar lopen rommelen met een onregelmatige cyclus. Het kan dus alle kanten uit.

Terug
Bovenaan