zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Nou ik sta aan het begin van de reis om zwanger te kunnen worden. Ik heb vrijdag mijn mirenaspiraal laten verwijderen en ben zondag direct gaan menstrueren. Hebben we dat maar gehad. Nog een vraagje wat is de afkorting nod. Ik heb namelijk geen idee wat al die afkortingen betekenen.

Groetjes

hoi wendy

Ik wens je succes en maar hopen dat het snel luk.
NOD betekent de eerst
Niet Ongesteldheids Dag.

Groetjes agnes

Fij dat je gelijk aan het menstrueren ging. Had ik ook. 2 dagen na het verwijderen ongesteld. Erg praktisch. Nou kon ik gelijk uitvogelen wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Ik ging ervan uit dat het hetzelfde zou zijn als de eerste keer. En nu na 2 maanden kan ik inderdaad met zekerheid zeggen dat mijn cyclus nog hetzelfde is. Ik weet nu ongeveer wanneer het "Klustijd"is. Ik hoop dat jij dat ook gauw kunt ontdekken, en veel succes! Hopelijk lukt het snel!
Groetjes, Kat

Wendy,

Ik heb ook mijn mirenaspiraal weg laten halen. De dag erna werd ik gelijk ongesteld. Dit bleek dus gewoon een bloeding te zijn van het verwijderen van de spiraal. De maand erna was ik bijna 2 weken overtijd. Dit kwam dus omdat mijn lichaam nog aan het ontwennen was van de spiraal.

Dus spring nog geen gat in de lucht bij d eeerste keer overtijd. Dat deed ik dus wel en het heeft me een fortuin gekost aan zwschtesten.

Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan