zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hai Hai

Mij vriend en ik hebben besloten dat we een kindje willen.
Nu heb ik nog 2 strippen die ik wel af ga maken..
maar ik heb er eigelijk zo mee bezig dat ik er nu al mee wil stoppen.
Ik ben er zo mee bezig dat ik er echt gek van wordt.
Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.

groetjes dinny

He Dinny,

Als je hebt besloten dat jullie een kindje willen, dan begrijp ik dat je eigenlijk ook direct met de pil wil stoppen. Tenminste zo was dat bij ons.
Mag ik vragen waarom jullie besloten hebben om die 2 strips nog af te maken?
Veel liefs Angie

hai angie1

De komende tijd zal voor ons een zware tijd worden omdat mijn broer wordt geopenreerd aan zijn hoofd (een hersen openratie) en we niet weten hoe het daar mee zal aflopen.
En het leek  ons wel verstanding om dan even te wachten  omdat het mischien wel een grote impack op mij zal hebben.

veel liefs  din

Hoi Dinny ik las net onder een ander kopje dat je niet wist wat nod is.
nod is Niet Ongesteld Dag.   Dus de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar dan natuurlijk niet he!!

xx Bren.

Hoi Dinny,

Ja dan lijkt het me inderdaad beter om nog ff te wachten. Ik begrijp dat het erg moeilijk voor je moet zijn om in zo'n onzekere tijd te zitten.
Ik wens jou en je broer heel veel sterkte!

Liefs Angie

Hoi Dinny,

Ja dan lijkt het me inderdaad beter om nog ff te wachten. Ik begrijp dat het erg moeilijk voor je moet zijn om in zo'n onzekere tijd te zitten.
Ik wens jou en je broer heel veel sterkte!

Liefs Angie

hoi dinny
Wat je ook zou kunnen doen is toch al gaan stoppen met de pil en vanaf dan condooms gaan gebruiken, dan kan je lichaam alvast "ontpillen".
Ik ben zelf net een maand geleden met de pil gestopt en we zijn direct gaan klussen, maar nu schijnt het toch soms beter te zijn om eerst een normale menstruatie af te wachten..dus als de plannen er wel al zijn..is dat misschien een idee??
liefs skilte

Hoihoi

Jeetje dat is niet niets dat je broer geopereerd moet worden

wat een nare toestand

Ik vind het ook wel een goede van de gene die boven mij staat

Vaak als je de pil slikt kan het" uiterlijk" een jaar duren

voordat je menstruatie weer normaal is

vaak korter hoor

maar als je het dan toch veilig met een condoom doet

groetjes natasja

Terug
Bovenaan