zwanger worden.

A

Anoniem

Guest
hoi mijn naam is janie en ik heb een zoontje van bijna 18 maanden ik wil graag een tweede kindje maar iedereen zegt dat ik gemeenschap moet hebben tussen de tiende en vijftiende dag moet ik dan tellen van af de laatste dag van mijn menstruatie ? of van mijn is eerste dag begrijp ik nu ook dat ik in ronde  een zit?? hoop snel wat te horen want vandaag is de 13 de dag.
groetjes janie

hoi Janie,

Gezellig dat je hier ook op het forum bent! Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie, en dan inderdaad vanaf de tiende dag. Dus als je nu op je dertiende dag zit, zou ik als ik jou was even flink klussen vanavond !

Succes,

Groetjes Rianne

22 jaar, ronde 6, tweede kindje

hoi hoi,

welkom,

het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je cycles is enzo.
dus je kan nu alvast beginnen met vrijen natuurlijk.
hoop voor je dat een normaal gemiddeld cycles lengte hebt.
ik niet mijn vorige was 41 dagen!!

en als je net met de pil gestopt bent dan maakt dat ook nog uit want dan kan je cycles nog in de war zijn.
ben je net gestopt of niet aan de pil geweest??

nou euh er is ook nog een chatgroep waar we savonds vaak te vinden zijn dus als je gezellig mee wilt kletsen kan je je aanmelden

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

heel veel succes,

liefs Bri

hoi rianne
fijn dat je zosnel reageerd ik ga vanavond zeker klussen ik hoop echt dat ik snel zwanger zal worden, ik ben 24 en moeder van damian die is bijna 18 maanden.
misschien zijn we wel tegelijk zwanger ik hoop het voor je .
groetjes janie.

goh ik lees steeds vaker de naam Damian....zeker een populaire naam...

groetjes Bri

hoihoi,

Hoop ook dat we allebei snel zwanger mogen worden! Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld, van de eerste was ik binnen drie maanden zwanger en nu duurt het al met al een halfjaar alweer. Ons zoontje is wordt volgend maand alweer twee jaar, hij heet Mika.
Mijn nod (de dag dat je ongesteld moet worden) is aanstaande zondag, dus dat wordt duimen!

Liefs Rianne

hoi bri ik ben niet aan de pil geweest en weet niet hoe ik mijn cyclus moet tellen ??
en ik heb me net aangemeld opo msn krijg een wachtwoord toe gestuurd dus lijkt me gezellig om te chatten met jullie tot gouw.
hoi rianne ik ben het wachten nu ook al zat we zijn met damian ook twee jaar bezig geweest om zwanger te worden toen ik er mee kapte om zwanger te worden was ik zwanger dus dat scheelde ik bleek toen al bijna drie maanden zwanger te zijn zonder dat we het wisten tot gauw groetjes janie

Terug
Bovenaan