zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ook ik ben nieuw hier, en ik zal mij even voorstellen.
Ik ben miranda en ben net 28 geworden. Mijn man en ik willen dolgraag kinderen en ben daarom eind september met de pil gestopt. Maar helaas toto nu toe nog geen resultaat.
Nou waren mijn eertse twee cycli erg onregelmatig en voelde ik mij helemaal niet lekker.
Vorige maand was mijn cycli weer redelijk normaal, maar was mijn man veel weg, ja dan gaat het net he. Maar nu zijn wij er weer voor gegaan, mijn NOD moet ongeveer 9 januari zijn.
Zou ik dan nu al wat kunnen voelen, en zo ja wat. Want ik dacht het de vorige keer ook maar helaas.
Misschien en ik er wel teveel mee bezig, mede omdat wij ons kindje willen late testen op een erfelijke ziekte. Maar goed we hopen het maar weer en anders nieuwe kansen nieuwe ronde.

Groetjes miran

Hoi Miran

Allereeerst, welkom op het forum (waar ik eigenlijk niet meer thuishoor hihi)
Ik ben zelf in de 11e ronde zwanger geraakt.
Bij alle cycli daarvoor had ik zo'n beetje alle zwangerschapsverschijnselen,
maar juist deze maand had ik weinig  en deed ik een test zodat ik weer
gerust zou zijn. Bovendien zouden we ook al naar de gyn gaan.
Maar toen was het ineens wel raak!!

Ik denk dus dat je niet moet uitgaan van wat je voelt, want je kan daar toch
niets uit opmaken.....

Heel veel succes!
Liefs Annet (6w3d)

Hoi Miran,

Ik ben het helemaal met onderstaande reactie eens.
Ik dacht ook vanalles te voelen (en te herkennen uit mijn eerste zwangerschap), maar het bleek niet raak. Als je er  op gaat letten, dan voel je ook vanalles. Het punt is bovendien dat veel 'verschijnselen' precies lijken op voortekenen van een menstruatie.

Ik weet dat het afwachten echt vreselijk is, maar probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden, dat werkt het best. Succes met wachten en ach, je hoeft nog maar een week...

Groetjes
Marceline

Hai, ook ik ben zo'n miepje dat iedere maand vannalles voelt.
Maar moet wel zeggen dat toen ik echt zwanger was ik wel heel sterk een ongigevoel had een week voordat ik echt ongesteld moest worden.

Groetjes,Amanda

Hallo,

Voordat ik zwanger werd van mijn zoontje was ik net gestopt met de pil, had dus nog geen kijk op mijn cyclus en ik ontdekte pas dat ik zwanger was na 8 weken zwangerschap. Tot die tijd had ik nergens last van gehad maar nadat de test positief was was ik ineens misselijk.... Zo zie je maar weer, hoe je jezelf voor de gek kan houden! En ik had ook een heel erg ongesteldheidsgevoel gehad, daarom was ik steeds aan het afwachten, maar dat bleek dus niet te komen.

Doeg, Lionsmamma

Terug
Bovenaan