zwanger worden

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is brigitte en ik ben 30 jaar. Nu zal je denken dat is niet zo bijzonder, nou dat klopt ook wel een beetje. Mijn man en ik willen nu toch wel graag een baby. Nu ben ik pas gestopt met de pil en werd na drie dagen ongesteld. Dit duurde maar ongeveer drie dagen en toen was het weer over. Normaal als ik de pil was door blijven slikken, zou ik ongeveer een dag of vijf ongesteld zijn. Nu ben ik het dus niet maar heb best wel een pijn in mijn rug. Kan iemand mij hier wat uitleg over geven? Ik ben wel steeds misselijk maar wil nog geen test doen maar de volgende menstruatie misschien afwachten. Ik ben net deze maand  pas gestopt met de pil, het kan toch niet zo snel gaan? Nog een vraagje: Ik ben nooit ingeent voor de rode hond is dit gevaarlijk voor een eventuele zwangerschap? Nou, bedankt voor het lezen en nog een heel fijn weekend allemaal,

groetjes brigitte.

van die rode hond weet ik niets,
maar van je ongi dat is gewoon het ontpillen, denk ik
ik zeg denk ik omdat ik geen dokter ben en het niet zeker weet.
ik was de eerste ronde 5 dagen overtijd.
heb express niet getest toen..
dus het is afwachten, maar als je een week of zo overtijd bent zou ik een test doen.
ik weet niet hoe lang je  de pil al slikte maar ook dat schijnt er mee te maken te hebben
succes!!

er wordt op internet wel gezegd dat als je niet ingeent bent tegen rode hond je dit alsnog moet doen voor je zwangerschap.
weet niet zeker of het zo is.
www.zwangerstraks.nl staat heel veel informatie war je vast wat aanhebt.

en anders kun je beter even contact zoeke met de huisarts.

Hoi hoi,
Nou kan allemaal best snel gaan, maar je lichaam houd je soms ook voor de gek hoor!!!
Zou het ff afwachten als je niet zeker weet kun je nog altijd een testje er tegen aan gooien!!!
Nou meid succes en ga voor je duimen hoor!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan