zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Sinds april ben ik gestopt met de pil ... elke maand vind ik het spannend of 'the red army' al dan niet komt afgemarcheerd! Deze maand hebben we de strijd verloren... boehoe. Ik weet dat het tot een jaar kan duren voor je zwanger wordt... toch was het een beetje een ontgoocheling... hebben jullie tips voor mij???

hoihoi,

jammer he, als je ongi wordt.... Maar niet getreurd, weer volop kansen deze maand!

Enige tip die ik kan geven en wat ze ook wel aanraden is de week voor je eisprong en de week erna om de dag te klussen. Dan heb je de meeste kans dat het raak is en dat is beter voor de kwaliteit van het zaad dan elke dag klussen.

Heel veel succes en hopelijk is het de volgende maand wel raak!

Groetjes,
Mienetje

Haloooooooo,

Nog een tip: Niet teveel mee bezig zijn. Gewoon laten gebeuren. Schijnt veel sneller te gaan. En geniet van het klussen het moet niet krampachtig gaan.

Succes ermee kus Moppie

ik woon momenteel in het buitenland en mis soms wel eens een girlytalk ... bedankt voor jullie snelle reactie x

Hoi meid,

ja ik ben ook sinds april gestopt! zitten dus een beetje rond dezelfde tijd! hoe lang is jou cyclus? hoop dat je beetje op tijd bent!

balen voor je dat het nog niet gelukt is, hoop dat het snel lukt voor jullie! succes!

x sweety76

hoi hoi   ik ben vanaf eind maart gestopt!!   leuk allemal meiden die ong gelijk gestopt zijn!! kus kus

eind maart was ook mijn laatste pil
ik ben nu een paar dagen overtijd, maar ook een beetje niet haha
rommelige cyclus, dusafwachten maar....
het is hier kei tof, ik voel me er super thuis haha

Een tip van mij;
Doe wat je gevoel je ingeeft en zorg dat het leuk en gezellig blijft.

Terug
Bovenaan