zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben 27 jaar en vorige maand gestopt met de pil (na gebruik van 10 jaar). ik ben nu reeds meer dan een week overtijd en zou heel graag zwanger worden. Nu op maandag hebben mijn man en ik een zwangerschapstest gedaan in de avond, (dus niet met ochtendurine, was volgens onze test ook niet nodig) en deze was negatief. Ik begin stilletjesaan toch een beetje ongerust te worden. Ben ik het nu wel of niet en wanneer krijg ik dan eindelijk mijn menstruatie.
Hopelijk herkent iemand dit verhaal.

Groetjes Bikky

Hoi Bikky,

Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus nog heel raar lopen. Misschien wel 35 dagen.. je weet het niet.
Ik zou me niet al te druk maken en gewoon nog even wachten. Het komt als het komt. En komt het niet.. nou dan volgende week nog een testje wagen?

Liefs Julia

Hallo,

Dankjewel voor je reactie. Volgende week moet ik sowieso bloed laten prikken, als ze het daarin kunnen zien weet ik niet, maar dan weet ik misschien weer iets meer.

Groetjes Bikky

hoi bikky

als je tamelijk lang de pil hebt geslikt moet je inderdaad niet raar
opkijken dat je niet na 4 weken ongi wordt! het kan zelfs wel een jaar
duren voor het een beetje wat wordt!

bovendien kun je ook klachten hebben bij het   'ontpillen' die lijken op sommige zwangerschapsklachten.

maar, je kan ook in 1 keer zwanger zijn! ikzelf had na 6 weken stoppen
met pil een eisprong (bleek achteraf) en was in 1 keer zwanger (3 jaar
pil geslikt) !

natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is!

succes! Mari

hoi Binky

ik ben begin juli gestopt met de pil.sndsdien heb ik allemaal vage klachten, zoals misselijk pukkels etc.ik ben ook zeer onregelmatig ongesteld dus heb ook geen idee meer wanneer ik het echt moet worden. ze zeggen ook dat het 3 maanden duurt voordat de pil uit je lichaam is.
ik heb al een aantal weken julie berichtjes gelezen en sinds vanavond ben ik maar ingelogt. want ik herken veel verhalen. groetjes lin26

nou meid

ik wens je veel succes, bij mij heeft het 14 weken gediird voor ik voor het eerst ongie werd en daarna 6 weken, nu ben ik 2 weken verder en ben benieuwd wat deze maand me gaat brengen, heel veel succes

liefs kim

Hallo allemaal,

Dat wachten en de onzekerheid blijven steeds. Moet ik me druk maken want ondertussen zit ik al bijna aan dag 40. Normaal is de pil meteen uit je lichaam zei mijn huisarts. Ik ben echt benieuwd, denk dat ik in het weekend nog eens een test ga doen maar dan met ochtendurine als ik nog steeds niet ongi ben. Volgende week bloed prikken, weten we misschien ook weer meer. Ik ben alvast heel benieuwd.

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties en medeleven.

Hallo allemaal,

Ik heb niet zo heel veel waardevols toe te voegen, maar morgen is ook mijn 39e dag....
Wanneer wordt ik nou eens ongesteld? Ben begin augustus gestopt en vind dit niet echt leuk. Als je tenminste de 1e keer (na ruim 9,5 jaar pil) weer ongesteld wordt dan weet je tenminste  een klein beetje  over je cyclus. Nu zit ik maar te wachten, er niet van uit gaande dat ik al zwanger mocht zijn.
Ik leef met jullie mee...

Groet Marieke

Terug
Bovenaan