Zwanger worden.

<p>Kreeg geen dikke knalstreep op ovulatietest. Maar rond half 9 in de ochtend "geklust"  opgestaan en meteen gaan douchen. Toen na het douchen een test gedaan. Je raad het al een dikke positive test. Vanavond nog een keer "klussen"?</p>

Ondertussen is het al ochtend maar om toch even je vraag te beantwoorden. Zaadcellen leven tussen de 3 en 7 dagen, om die reden zou het niet nodig hoeven zijn... Het handigst is volgens mij wel om na de seks even te blijven liggen? In dat geval had het handig kunnen zijn om nog een keer seks te hebben maar als ik het zo hoor zou er een grote kans op bevruchting moeten zijn.

Volgens mij is het het beste om door te blijven testen tot je testjes weer licht worden en dan weet je wanneer je eisprong is geweest.. ik maakte een jaar lang de fout om sex te hebben bij een positieve test en daarna stopte we, in het ziekenhuis mijn cyclus gevolgd en bleek dat die test nog 4 dagen positief bleef en ik dus mijn eisprong later had elke keer dan ik dacht..  

bij iedereen is het denk ik anders.. bij mijn laatste cylus was de ovulatietest positief en diezelfde dag sprong die nog..

ik bleef meestal ook altijd een kwartiertje liggen

[quote quote=10293883]Volgens mij is het het beste om door te blijven testen tot je testjes weer licht worden en dan weet je wanneer je eisprong is geweest.. ik maakte een jaar lang de fout om sex te hebben bij een positieve test en daarna stopte we, in het ziekenhuis mijn cyclus gevolgd en bleek dat die test nog 4 dagen positief bleef en ik dus mijn eisprong later had elke keer dan ik dacht..[/quote]
Oh jeetje... Goed om te weten! 

Goed om te weten!! Ik heb nu ook echt vreselijke buikpijn, ik weet niet hoe ik moet zitten haha. Ik denk dat het nog allemaal bezig is ?

Terug
Bovenaan