Hoi Christiene,
Als ik je verhaal lees moet ik wel een beetje lachen, in die zin van joh meid, er zijn vrouwen die al jaren besig zijn met zwanger te raken, je bent net twee maandjes bezig met zwanger raken.
ik wil je niet ontmoedigen uiteraard, maar het kan aan zoveel dingen liggen, twee maanden is nog niets!
Temperatuur je ook dagelijks voor dat je opstaan, zelfde tijd ongeveer?
Wat is je leeftijd? Je kan op de website van Predictor ongeveer je eisprong berekenen, en waanneer je het meest vruchtbaar bent. Stress of depressie en er teveel mee bezig zijn kan ook de bevruchting tegen houden.
Ben je kort geleden nog aan de pil geweest, zo ja, moeten dan ook de stoffen die in de pil zaten nog uit je lichaam.
Zwanger raken os niet zomaar iets en gaat niet altijd vanzelf.Joh geniet van het leven en denk er niet aan ,dan vroeg of laat ben je zwanger als je gewoon heel relaxt probeert te leven en zo'n drie maal per week gemaanschap hebt zal het echt wel lukken. Ik ben geen arts maar ben er ook mee bezig vandaar.
Ik heb een dochter en duurde 15 maanden voordat ik zwanger was, vorig jaar was ik tot tweemaal toe zwanger dat ging sneller omdat ik relaxter was als voorheen, dus ik weet wat het kost om het zo te noemen om zwanger te raken.
Zet hem op, het komt vast goed.