zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen die dit leest.
Ik zal me eerst eens even voor stellen,Ik ben 30 jaar woonachtig in gelderland.
ik en mijn partner zijn bezig met ronde 3 voor een beebje. Op dit moment zitten we in de wachtweken mijn eerst volgende nod is op 27 juni. Wie van jullie dames moet ook eind juni ongie worden. Lijkt me leuk om te kletsen over zwanger worden.

Groetjes tweenie

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden na 2 positieve testen helaas. Dus ik zit ongeveer in dezelfde cyclus, scheelt net een week. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld gaat worden, succes meis. Ook wij gaan trouwens ronde 3 in nu, maar ik heb al wel een zoontje van anderhalf.

Hey Lieskuuh

Ongesteld geworden na twee positieve testen???? Dat is niet prettig.Dat wachten op..... dat is zoooo vervelend dan duren twee weken erg lang. Word er gek van soms.We zijn nog niet zo lang bezig maar toch hoop je steeds weer dat het raak zal zijn, en dat die duivels weg blijven, nu nog weekje wachten ppffff. Hoop ook voor jouw meid dat het snel mag lukken.

Groetjes Tweenie

Hoi tweenie

Ik zit in de 2e ronde voor mijn 1e kindje en heb mijn NOD ook 27 juni
Dus we zitten hetzelfde!

Heb jij al klachten en kwaaltjes?
Ik namelijk wel.. ben al 3 dagen misselijk, diarree (sorry) moe en heb witspul dat uit mijn tepels komt als ik knijp (zie onderwerpen)

@lieskuhh   als je ongesteld bent gewoden na 2 positieve testen, dan heb je toch technisch gezien een miskraam gehad? Want je bent zwanger geweest.. anders geeft de test dat niet aan.

veel suc6 meiden!

Liefs Eva

Hoi Eva,

Ja ik heb ook wel wat vage kwaaltjes.
Heb op moment gevoelige borsten. en ook wat vlagen van misselijk heid,en sorry voor het detail witte afscheiding.Maar dat had ik vorige maand ook en toch kwamen de duivels.Het klinkt wel positief eva ik hoop voor je dat je straks hartstikke positief test succes meis.

Groetjes Tweenie

Hoi Tweenie

Ik hoop het ook voor jou!!
we gaan duimen voor elkaar

xxxx

Hoi Eva,

Ik hier duimen draaien tot het eelt erop staat pppffff ik haat dat wachten.
Maakt me knetter onzeker.nog 5 dagen. duim duim duim

Succes xxx

Hoi, ja erg is dat wachten he. pfff
ik ben nu niet echt meer misselijk... nog wel gevoelige borsten en steekjes in mijn buik.
wie zal het zeggen??
Hoe gaat het verder met jou?

Liefs Eva

Terug
Bovenaan